۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست جدید پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برای بازی در تیم محبوبم لحظه‌شماری می‌کردم و بالاخره به یکی از اهداف بزرگ فوتبالی‌ام رسیدم.

به گزارش خبرورزشی، مهدی شیری، مدافع راست جدید پرسپولیس اولین بازی خود را برای تیم جدیدش مقابل سپیدرود انجام داد. به همین بهانه گفت‌و‌گویی با او انجام دادیم که در ادامه می خوانید:
* اولین بازی برای پرسپولیس چطور بود؟
خدا را صد هزار مرتبه شکر که اولین حضورم با برد پرسپولیس همراه بود. برای بازی در تیم محبوبم لحظه‌شماری می‌کردم و بالاخره به یکی از اهداف بزرگ فوتبالی‌ام رسیدم. پیروزی مقابل سپیدرود هم بهترین کادو برایم بود، چون موجب شادی من، هم‌تیمی‌هایم و میلیون‌ها پرسپولیسی شد که قلب‌شان برای پیروزی تیم محبوب‌شان می‌تپد.
* بازی را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟
جریان بازی و صحنه‌های خطرناک که بیشتر در اختیار تیم ما قرار داشت و بازیکنان تیم ما با وجود برگزاری بازی در چمن مصنوعی که اصلاً آسان نیست، نمایش برتری را ارائه دادند. پرسپولیس همیشه دنبال فوتبال مالکانه است و انجام این مهم در زمین چمن مصنوعی دشوار است.
* فکر می‌کردی دقایق آخر پیروز شوید؟
فکر برد بودیم، چون کم پیش نیامده که پرسپولیس در دقایق تلف شده پیروز شود. به همین دلیل حتی در لحظات و دقایق ۹۲-۹۳ هم به پیروزی فکر می‌کردیم و به خواسته‌مان رسیدیم.
* پرسپولیس سال‌های زیادی است که قهرمان جام حذفی نشده، می‌توانید امسال قهرمان شوید؟
تیم خیلی خوبی داریم. هنوز سه بازی سخت برای قهرمانی داریم، اما مسیر جام حذفی برای گرفتن سهمیه خیلی کوتاه‌تر از لیگ است و ما هم برای نتیجه گرفتن نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. از طرفی با پیروزی مقابل سپیدرود و حضور در مرحله یک‌چهارم، مسیر برای قهرمانی پرسپولیس یک‌جور‌هایی هموار شد.
* از بازی اول خودت رضایت داری؟
آقای برانکو باید در این زمینه نظر بدهند، اما من به سهم خودم خیلی از سرمربی‌مان تشکر می‌کنم که مرا وارد تیم بزرگ پرسپولیس کردند.
* با حضور بقیه ملی‌پوشان قادر به شکست پدیده هستید؟
پدیده با آقایحیی تیم خیلی خوبی نشان داده، اما ما روز چهارشنبه میزبانیم. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم به ورزشگاه بیایند تا با حمایت آن‌ها و قدرت خوبی که تیم‌مان دارد در آغاز نیم‌فصل دوم استارت محکمی برای تکرار قهرمانی بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی