نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام پس از شکست ملوان گفت: ۷۵ درصدر بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم.

به گزارش خبرورزشی، تیم پالایش گاز ایلام موفق شد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک گل تیم ملوان بندر انزلی را شکست دهد و به ششمین پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام درباره شکست تیم ملوان گفت: بازی خوبی بود، برابر تیم قدرتمند ملوان قرار گرفتیم و تمام سعی خود را کردیم تا توان واقعی پالایش را نشان دهیم. متاسفانه نتیجه چند بازی در هفته‌های اخیر را واگذار کردیم. تمام توان خود را برای این بازی گذاشته بودیم.

فاطمه حیاتی افزود: در بازی هفته گذشته یکی از بازیکنان فیکس خود را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادم، چند تن از بازیکنان نیز محروم بودند، اما خوشبختانه با وجود این محدودیت‌ها توانستیم کار خودمان را مقابل تیم ملوان انجام دهیم. موقعیت‌های بسیاری مقابل ملوان داشتیم که فقط یکی از موقعیت‌ها منجر به گل شد. ۷۵ درصد بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیش تری به ثمر برسانیم.

وی در ادامه درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه امسال سطح کیفی مسابقات افزایش یافته است، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند بازی ضعیف ارائه ندهند. ممکن است برخی تیم‌ها در شروع مسابقات نتایج ضعیفی کسب کرده باشند، اما در ادامه به هماهنگی رسیده‌اند و رقابت‌ها نزدیک است. در فصل جاری تیم‌ها روند رو به رشدی داشته‌اند و کاملا مشهود است که با برنامه گام در مسابقات گذاشته‌اند.

حیاتی به داوری اشاره کرد و گفت: فقط در داوری‌ها مشکلاتی وجود دارد، ‌ای کاش داور‌های خط با داوران وسط هماهنگ‌تر باشند تا با رفع این مشکل لیگِ کامل و عالی داشته باشیم. اگر نظارت بیش‌تری بر روی داوری‌ها شود همه‌چیز خوب خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در پایان گفت: در نیم‌فصل جاری به دلیل برخی از مشکلات از جمله مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و این در روند کاری‌مان تاثیر گذار بود. اما تا جایی که در توان داشتیم برای کسب نتیجه تلاش کردیم. پیروزی خوبی مقابل ملوان کسب کردیم و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها نتایج بهتری کسب کنیم و همچون سال گذشته جزو چهار تیم بالای جدول قرار گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی