نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت جودوی گیلان از آغاز رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان بانوان کشور در رشت و صعود دو بانوی گیلانی به فینال مسابقات خبر داد.

آغاز مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور به میزبانی رشت

به گزارش خبرورزشی، کامران پوریوسفی با اشاره به آغاز بیست‌وهفتمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بانوان در رشت اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۱۷۰ جودوکار در قالب ۲۴ تیم با یکدیگر رقابت کرده و نفرات برتر به اردوی تیم ملی بانوان کشورمان دعوت می‌شوند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های تیمی برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌های جودو بانوان کشورمان صبح آدینه نوزدهم بهمن‌ماه در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت می‌شود.

رئیس هیئت جودوی گیلان با اشاره به برگزاری رقابت‌های انفرادی در هفت وزن تصریح کرد: در روز نخست مسابقات در سه وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، منفی ۶۳ کیلوگرم و منفی ۷۸ کیلوگرم، جودوکاران بانو با یکدیگر به رقابت پرداخته و فینالیست‌ها مشخص شدند.

پوریوسفی از صعود دو جودوکار گیلانی به فینال مسابقات در روز نخست خبر داد و افزود: سحر عابدین‌پور در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم و نرگس اسدزاده در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود به فینال مسابقات صعود کرده و اکرم مصطفی‌پور در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود، دیدار‌های فینال و رده‌بندی این سه وزن عصر امروز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری چهار وزن دوم در روز دوم مسابقات خبر داد و گفت: تیم بانوان گیلان از شانس خوبی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار بوده و با درخشش در این مسابقات، شاهد دعوت جودوکاران گیلانی به تیم ملی بانوان کشورمان خواهیم بود.

بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودوی بزرگ‌سالان بانوان کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان با شعار «۴۰ سال حضور سرافرازانه در عرصه‌های بین‌المللی بر اساس حکمیت، عزت و مصلحت» از امروز چهارشنبه به میزبانی سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغازشده و روز جمعه نوزدهم بهمن‌ماه خاتمه می‌یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی