نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیئت‌مدیره باشگاه استقلال معتقد است شفر و مدیران استقلال نباید در رسانه‌ها به هم پیغام بدهند.

خبرورزشی/مهدی همدانی: استقلال پس از پیروزی قاطعانه مقابل پیکان باز هم دچار حاشیه شد. حاشیه‌هایی که ریشه بعضی از آن‌ها خارجی است. همه این موارد باعث شد با کامران منزوی یکی از اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه استقلال همکلام شویم.

 تبریک. ظاهراً پاقدم شما برای استقلال خیلی خوب بوده است.
مبارک هواداران باشد. نوش جان‌شان. خوشحالم که تیم باعث خرسندی آن‌ها شد. البته در عین حال امیدوارم برد استقلال مثل باران بهاری نباشد و تداوم پیدا کند.

باشگاه تراکتورسازی در آستانه جدال با استقلال بیانیه صادر کرده و...
این تاکتیک‌ها دیگر کهنه شده است. حالا چند روز مانده تا بازی و من نمی‌دانم این بیانیه را چه کسی و با کدام انگیزه صادر کرده است، ولی خدمت عزیزانم در طرف مقابل عرض می‌کنم این حرکات واقعاً کهنه شده. این کار‌ها را ما ۲۰ سال قبل وقتی من خودم سرپرست استقلال بودم انجام می‌دادیم. فوتبال برد و باخت دارد. نباید به خاطر یک مسابقه به خانواده داور، نماینده فدراسیون و... توهین کرد. الان نظارت‌ها بیشتر شده است، از خود سازمان لیگ گرفته تا کمیته داوران؛ همین سیستم VAR و داورانی که درون محوطه جریمه‌های دو تیم قرار می‌گیرند. همه چیز باید در زمین فوتبال مشخص شود و بس.

 یکسری اتفاقات هم در بازی رفت رخ داد که باعث ناراحتی‌هایی شد.
نه، ببینید ما هرگز خاطره بدی از سفر به تبریز نداشته‌ایم. حتی یادم می‌آید یک بار پروازمان لغو شد و با قطار به تبریز رفتیم. دقیقاً ۴ ساعت قبل از بازی به تبریز رسیدیم، ولی حتی در آن مسابقه هم هیچ مشکلی برای ما رخ نداد. همان‌طور که گفتم همه چیز باید در زمین فوتبال روشن شود. من برای مدیران محترم باشگاه تراکتورسازی احترام فراوانی قائلم، اما فراموش نکنید ما استقلال هستیم و توجه رسانه‌ای به تیم‌مان بیشتر است بنابراین هرگز اجازه نمی‌دهیم احساسات طرفداران‌مان جریحه‌دار شود.

 وینفرد شفر بعد از برد استقلال مطلب بسیار تندی را منتشر کرد که عده‌ای از آن به عنوان تقابل علنی سرمربی تیم با یکی از مدیران باشگاه یاد کردند.‌
نمی‌خواهم وارد امور اجرایی باشگاه شوم و قطعاً آقای فتحی به عنوان مدیرعامل محترم باشگاه قضیه را جمع خواهند کرد، ولی واقعیت امر این است که چنین رفتاری نباید در استقلال رخ بدهد. این بازی‌ها باید تمام شود. اصلاً درست نیست شفر و مسئولی از استقلال با هم درگیر شوند. این حرکات روی ذهن هواداران انرژی منفی می‌گذارد. دو عنصر مهم باشگاه نباید با هم درگیر باشند. شفر و مدیران باشگاه نباید در رسانه‌ها به همدیگر پیغام بدهند.

 مصاحبه‌ای که شما انجام داده و از وزیر ورزش تعریف کرده‌اید به مذاق یکسری از هواداران استقلال در فضای مجازی اصلاً خوش نیامد.
من خودم از جنس هواداران هستم و برای همه طرفداران احترام قائلم، ولی اولاً فضای مجازی همه فضای فوتبال نیست و ثانیاً هواداران محترم استقلال به این سؤال من می‌توانند جواب بدهند که از دشمنی وزیر و استقلال چه کسی سود می‌برد؟ از این دشمنی چه تیمی سود می‌برد؟ کلاه خودشان را قاضی کنند و جواب بدهند. مگر می‌شود همیشه با یک نفر دعوا کنی و پس از آن انتظار داشته باشی که کمکت کند؟ حالا من به آن شوخی نابه‌جا و یکسری حرکات کاری ندارم، ولی حرفی که زدم حق بود. باید بپذیریم از دشمنی با وزارتخانه هیچ چیزی عاید استقلال نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی