۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این فوتبال برای شماست. پیش از دعوا کردن با هم صحبت کنید. قبل از بیانیه دادن شماره‌های هم را بگیرید و با هم جلسه بگذارید و حرف‌هایتان را به هم بزنید. این‌طوری هیچ حرفی در دل نمی‌ماند و تبدیل به کینه نمی‌شود.

خبرورزشی/علی بنی شیخ الاسلامی؛  فضای فوتبال ملتهب‌تر از همیشه شده است. باشگاه‌ها یکی پس از دیگری علیه داوری بیانیه می‌دهند. این بیانیه‌ها به تقابل باشگاه‌ها هم منجر شده است. به تازگی برخی از باشگاه‌ها در برابر سازمان لیگ برتر هم ایستاده‌اند! اجازه نمی‌دهند تبلیغات سازمان لیگ برتر در تابلو‌های تبلیغاتی کنار زمین نمایش داده شود و برخی از باشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند مستقیم قرارداد‌های تبلیغاتی را امضا کنند. نمونه این دعوا‌ها را دیروز شاهد بودیم که مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس خواست اصول مصاحبه کردن را به برانکو یادآور شود.
این چالش‌ها و این دعوا‌ها برای آخرین بار نخواهد بود. به نظر می‌رسد اینجا و در ایران کسی از فوتبال لذت نمی‌برد. همه با هم دعوا دارند و امیر قلعه‌نویی که بیشترین قهرمانی در لیگ برتر را دارد می‌گوید آخرین سنگر سکوت است. او این حرف را در حالی زد که در دل دنیایی حرف داشت.
این فوتبال برای شماست. پیش از دعوا کردن با هم صحبت کنید. قبل از بیانیه دادن شماره‌های هم را بگیرید و با هم جلسه بگذارید و حرف‌هایتان را به هم بزنید. این‌طوری هیچ حرفی در دل نمی‌ماند و تبدیل به کینه نمی‌شود. در گفتمان یکی از طرفین قانع می‌شود و اگر هم این اتفاق صورت نگیرد حرف نزده‌ای در دل نمی‌ماند.
این فوتبال برای شماست. حمله کردن به فوتبال، فوتبال را ضعیف می‌کند. جایی که شما در آن هستید، جایی که در آن خون دل خوردید و البته معروف شدید و شهرت و درآمد کسب کردید. این فوتبال همه دارایی و سرمایه شماست پس به دارایی و سرمایه‌تان بها بدهید.
فوتبال یک بازی است. فوتبال یعنی رقابت. فوتبال یک سرگرمی است برای لذت بردن. فوتبال جایی برای دعوا نیست. برای دعوا باید به رینگ رفت و یکی از شرکت‌کننده‌های مبارزه در قفس شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی