نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای شفر! باند‌های مخوف از نتیجه نگرفتن شما با استقلال خوشحال می‌شوند. این ۱۷ بازی که گذشت حداقل از این به بعد آن‌ها را خوشحال‌تر نکنید.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ اصلاً حرف شما درست آقای شفر! به فرض که یکی از معاونان باشگاه قصد برکناری جنابعالی را داشت. به فرض که همین حالا دوستان دارند با مربی ایرانی بعدی که خیلی هم نام‌آشناست لابی می‌کنند. اصلاً دژاگه هم باید اخراج می‌شد. همه حرف‌های شما درباره زمین تمرین و... هم درست، اما یک سال و نیم زمان کمی نیست آقای شفر! جنابعالی فقط ۲۰ میلیارد بازیکن در خط حمله داری، ولی تیمت گل که نمی‌زند هیچ، ۸۵ دقیقه موقعیت گل هم ایجاد نمی‌کند! همین برانکو هم که ۲ سال متوالی قهرمان لیگ شده به خاطر بودیمیر تحت فشار است و اگر مهاجم هموطنش دو بازی دیگر گل نزند انتقادات از او صدبرابر می‌شود.
آقای شفر! ما دوست داریم شما در ایران نتیجه بگیرید و به سرنوشت رولند کخ دچار نشوید، اما باور کنید همه چیز استقلال (حداقل از بعد فنی) دست شماست. زمان کخ کسانی که حالا هم در لیگ مربیگری می‌کنند، می‌گفتند با کخ فوتبال استقلال ۱۰ سال عقب افتاد! حالا بماند که خودشان استقلال را ۵۰ سال عقب انداختند، ولی خب به هر حال این‌ها هنوز هستند. تیمی که همه جای ایران تماشاگر دارد حتماً دشمن هم زیاد دارد و شما که آدم سرد و گرم چشیده‌ای هستید حتماً این مسائل را می‌دانید.
آقای شفر! استقلال به جز ۱۰، ۱۵ دقیقه در هر دیدار فوتبال خوبی بازی نمی‌کند و بدتر اینکه نشانه‌های پیشرفت هم در نوع بازی تیم دیده نمی‌شود. شما پرسپولیس و پدیده را نبردید و به سپاهان (در تهران) و تراکتورسازی باختید. در جام حذفی هم که پارسال قهرمان شده بودید مقابل سایپا شکست خوردید این یعنی باید در هر ۱۳ بازی باقی‌مانده نتیجه بگیرید و راه دیگری وجود ندارد، چون با ۲ باخت دیگر، معاون باشگاه که هیچ مدیرعامل باشگاه هم مجبور به رفتن می‌شود. آقای شفر! باند‌های مخوف از نتیجه نگرفتن شما با استقلال خوشحال می‌شوند. این ۱۷ بازی که گذشت حداقل از این به بعد آن‌ها را خوشحال‌تر نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی