نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ اعتقاد دارد تیمش برای برتری بر بایرن‌مونیخ نیازمند انجام بهترین بازی ممکن است

کلوپ: آلمانی‌ها، لیورپول را باشگاهی احساسی می‌دانند! به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش تقاضا کرد بهترین بازی ممکن را ارائه کنند.
سرمربی تیم فوتبال لیورپول درباره این بازی خانگی گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون تمرکزمان روی بایرن مونیخ است. اصلا راجع به بازی بعدی با منچستریونایتد نمی‌اندیشیم. ماه‌های سختی را تاکنون سپری کرده‌ایم. باید همیشه آماده مبارزه و رقابت باشیم. بایرن مونیخ ۶ سال پیاپی قدرت اول بوندس لیگا بوده و اکنون کاملا مشخص است سال سختی را سپری می‌کند. البته هنوز چیزی در بوندس لیگا مشخص نشده و آن‌ها در اروپا هم حذف نشده‌اند.
کلوپ در ادامه افزود: مردم زیادی در آلمان لیورپول را به عنوان احساسی‌ترین باشگاه دنیا می‌شناسند. پس اجازه دهید کنار هم از این مسابقه لذت ببریم. تا به امروز شاید ما بیش از چیزی که مردم انتظار داشته‌اند، نتیجه گرفته‌ایم و برعکس، بایرن مطابق انتظار نبوده است. البته هر ۲ تیم در شرایط مشابهی دارند. اینکه بازی رفت در آنفیلد و برگشت در آلمان است، اهمیتی ندارد. در بازی بین ۲ تیم خوب، اینکه کدام یک در بازی برگشت میزبان باشند، مهم نیست. ۲ بازی وجود دارد و ما برای هر ۲ رقابت تمرکز کامل داریم. باید در خانه بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی