نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک دفاعی تیم ملی روز گذشته ویدئویی از خود منتشر کرد که نشان می‌داد دیگر مشکلی ندارد و می‌تواند برای ردینگ بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، سعید عزت‌اللهی چند روزی است در بندر انزلی است و احتمالاً امروز یا فردا کشور را ترک می‌کند تا به انگلیس بازگردد. علت سفر سعید به تهران حل کردن مشکل خدمت سربازی‌اش بود. سعید در حال تحصیل است و به همین خاطر باید مجوزش را تمدید می‌کرد. به همین خاطر به کشور بازگشت تا این مشکل را حل کند.
او بعد از بازگشت به انگلیس در تمرینات گروهی ردینگ شرکت می‌کند ولی بازی بعدی آن‌ها را هم از دست داده است. سعید نمی‌تواند مقابل روترهام یونایتد بازی کند ولی برای دیدار بعدی تیمش آماده خواهد شد. بدین ترتیب او از بازی مقابل ایپسویچ تاون بازمی‌گردد و در صورت صلاحدید سرمربی می‌تواند بازی کند. بازگشت عزت‌اللهی به میادین خبر خوبی برای تیم ملی هم است. او مدت‌هاست که نمی‌تواند به خاطر آسیب‌دیدگی در دیدار‌های ملی به میدان برود. سعید حتی به خاطر مصدومیت کشاله حضور در جام ملت‌ها را از دست داد. خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر عزت‌اللهی در امارات حضور داشت ایران نتیجه بهتری به دست می‌آورد چراکه به هر حال او مهره‌ای کلیدی و قابل اعتنا در ترکیب تیم کی‌روش بود. عزت‌اللهی، اما از فروردین‌ماه می‌تواند برای ایران بازی کند. او انگیزه زیادی برای بازگشت دوباره به میادین دارد و تأکید می‌کند تشنه بازی کردن است.
علت دوری طولانی‌مدت سعید هم دو مصدومیت متوالی از کشاله ران بود. سعید ابتدا در اردوی ایران آسیب دید. او به انگلیس بازگشت و آنجا مراحل درمانش را سپری کرد، اما به محض بازگشت دوباره به تمرینات باز هم آسیب دید تا مدت مصدومیتش طولانی‌تر شود. او روز ۲۲ مهر امسال آسیب دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی