نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرگئی سماک، فرضیه پیچیده خبرنگاران روسی مبنی بر علت حضور سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی اروپایی برابر حریف ترکیه‌ای را رد کرد.

به گزارش خبرورزشی، سرگئی سماک در پاسخ به این پرسش که آیا حضور سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر فنرباغچه با توجه به تجربه بازی پیشین زنیت سن‌پترزبورگ با تیم دیناموی بلاروس نشان‌دهنده حضور این بازیکن از ابتدا در میدان به همراه آرتم جیوبا و گمراه کردن حریف ترکیه‌ای است گفت: به طور مطلق این‌طور نیست. دینامو و فنرباغچه ۲ تیم متفاوت هستند. دینامو طبق یک برنامه بازی می‌کرد، اما فنرباغچه به طور کلی فوتبال دیگری را بازی می‌کند. هیچ ارتباطی با هم ندارند. البته ما باید تهاجمی بازی کنیم و به حریف فشار بیاوریم.
سرمربی تیم زنیت سن‌پترزبورگ ادامه داد: بازی سختی در انتظار ما خواهد بود و فنرباغچه با توپ به خوبی بازی می‌کند. البته آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه ضعف دارند و این مساله به سود ما است.
تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در استانبول با حضور ۱۵ دقیقه‌ای سردار آزمون یک بر صفر مغلوب تیم فنرباغچه ترکیه شد. بازی برگشت این دو تیم امشب (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی