نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگو بگوویچ، سرمربی گل‌گهر سیرجان و میشو، سرمربی مس رفسنجان هموطن و هر دو اهل یک ایالت یا استان در کرواسی هستند و همین مسئله باعث نگرانی حریفان گل‌گهر سیرجان شده است.

به گزارش خبرورزشی، لیگ برتر داغ شده است. معمولاً این همه هیجان در هفته‌های پایانی رقم می‌خورد، اما حالا در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم با رقابتی که در صدر جدول میان سپاهان، پرسپولیس، پدیده و حتی تراکتورسازی و استقلال شکل گرفته، لیگ برتر زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، داغ شده است، اما نباید از لیگ آزادگان هم غافل بود.
در رقابت‌های دسته اول هم تیم‌ها با تمام توان برای رسیدن به موفقیت می‌جنگند و جنگ صعود فعلاً میان گل‌گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، گل ریحان البرز، آلومینیوم اراک و مس کرمان جریان دارد.
لیگ آزادگان همیشه کانون شایعه بوده، از شایعه دخالت داوران در نتایج بگیرید تا تأثیر شرط‌بند‌ها و خرید و فروش امتیاز، تبانی، توافق و... و... و....
اما این‌بار میان شایعه‌های تأیید نشده، دو خبر نگران‌کننده به گوش می‌رسد. یکی این که شایعه شده یکی از تیم‌های متمول برای خریدن امتیاز ریخت و پاش کرده و حتی صدای اعتراض مدیران یکی، دو تیم هم بلند شده است. نمونه‌اش همین دو هفته پیش که مدیر تیم نود ارومیه مصاحبه کرد و گفت: «یکی از تیم‌های صنعتی به ما پیشنهاد داده بود پول بگیریم و ببازیم!»
حالا هم شایعه شده همان تیم صنعتی به حریف هفته آتی خود پیشنهاد رشوه داده که البته پرونده این باشگاه و یک باشگاه لیگ یکی دیگر که متهم به شرط‌بندی است، به زودی در کمیته‌های مربوطه در فدراسیون فوتبال باز خواهد شد.
شایعه بعدی، اما شایعه رفاقت بگوویچ و میشو است. وینگو بگوویچ، سرمربی گل‌گهر سیرجان و میشو، سرمربی مس رفسنجان هموطن و هر دو اهل یک ایالت یا استان در کرواسی هستند و همین مسئله باعث نگرانی حریفان گل‌گهر سیرجان شده است. از ما نشنیده بگیرید، اما می‌گویند برخی تیم‌های مدعی به داستان رفاقت وینگو و میشو شک دارند و نگران هستند این رفاقت باعث شود گل‌گهر سیرجان به راحتی ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان را بگیرد و ۴۵ امتیازی شود. دوشنبه این هفته مس با میشو در رفسنجان میزبان گل‌گهر سیرجان و بگوویچ است. این اولین بار نیست که وینگو وقتی به یک مربی هموطن خود می‌رسد، حساسیت برانگیز می‌شود. این حساسیت‌ها در مورد بگوویچ چند سالی است در فوتبال ایران وجود دارد، ولی این بار به خاطر شرایط جدول در لیگ آزادگان، شایعات بیشتر و پررنگ‌تر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی