۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان کروات پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در حال حاضر بودیمیر در خانه من زندگی می‌کند و تا زمانی که باشگاه مشکل مسکن ماریو را حل نکند خانواده‌ام نمی‌توانند به تهران بیایند.

خبرورزشی/امید یوسفیان: بوژیدار رادوشوویچ، گلر کروات پرسپولیس این روز‌ها از وضعیتش در این تیم راضی نیست. دریافت نکردن بخشی از قرارداد و دوری از خانواده، رادو را از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار داده است. ضمن اینکه به دلیل تهیه نکردن خانه توسط باشگاه برای ماریو بودیمیر، مهاجم جدید سرخپوشان در خانه رادو سکونت دارد و این موضوع باعث شده رادو نتواند خانواده‌اش را کنار خود داشته باشد. همچنین رادوشوویچ به دلیل مصدومیت کمر از فهرست پرسپولیس برای دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان خط خورده است. همین بهانه‌ها باعث شد گفت‌وگویی با رادو انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.
* رادو، وضعیت مصدومیتت چطور است؟
بد نیست. چند وقت پیش از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم. خدا را شکر وضعیتم بهتر شده، ولی به طور صددرصد خوب نشده‌ام.
* پس به همین دلیل از لیست بازی با نفت مسجدسلیمان خط خوردی؟
بله، همان‌طور که گفتم مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده است. به همین دلیل نمی‌توانم در بازی امروز به میدان بروم. امیدوارم از دیدار بعد بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.
* از کی می‌توانی در تمرینات شرکت کنی؟
فکر می‌کنم از چند روز دیگر و با بازگشت تیم از مسجدسلیمان بتوانم به تمرینات اضافه شوم.
* در چند روز گذشته شایعه‌ای مطرح شد که قرار است از پرسپولیس جدا شوی. این موضوع درست است؟
نه، اصلاً چنین چیزی نیست و من قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم. فقط من درخواست کردم که مشکلاتم حل شود تا بتوانم روی فوتبال تمرکز کنم.
* چه مشکلاتی؟
من عاشق خانواده‌ام هستم و واقعاً بدون آن‌ها نمی‌توانم زندگی کنم. دوست دارم آن‌ها کنارم باشند. ضمن اینکه باشگاه نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند. حتی پاداش صعود به فینال آسیا هم هنوز داده نشده است. البته این موضوع فقط برای من نیست و همه بازیکنان طلب دارند.
* مگر خانواده‌ات در تهران با تو زندگی نمی‌کنند؟
چرا خانواده‌ام در تهران بودند، ولی وقتی برای تعطیلات کریسمس همراه همسر و فرزندم به کرواسی رفتم دیگر آن‌ها به تهران برنگشتند و من تنها آمدم. ضمن اینکه در حال حاضر ماریو بودیمیر هم در خانه من زندگی می‌کند و تا زمانی که باشگاه پرسپولیس مشکل مسکن ماریو را حل نکند خانواده‌ام نمی‌توانند به تهران بیایند. امیدوارم باشگاه هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کند تا من بتوانم فقط روی تیم و فوتبالم تمرکز کنم. همیشه گفته‌ام من وابستگی زیادی به خانواده‌ام دارم و آن‌ها باید کنارم باشند.
* باشگاه در این زمینه قولی هم به تو داده است؟
گفتند تا چند روز آینده مشکلات حل می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.
* با عرب هم صحبتی داشتی؟
نه هرگز. چند بار خواستم ایشان را ملاقات کنم، ولی موفق نشدم. او به هیچ عنوان با من صحبت نکرد. شاید به خاطر اینکه زبان‌مان با هم فرق می‌کند این اتفاق افتاد.
* چرا؟‌
نمی‌دانم چه بگویم. فقط باید امیدوار باشم تا همه چیز درست شود و بتوانم روی فوتبال تمرکز کنم. من فراموش نکردم که پرسپولیس همه چیز به من داده است و همه می‌دانند عاشق پرسپولیس هستم؛ به همین دلیل هیچ‌وقت به جدایی از پرسپولیس فکر نکردم و قصد جدایی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی