نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با بشار به توافق اولیه رسیده و به‌زودی قرارداد این هافبک عراقی تمدید می‌شود، اما این تمام ماجرا نیست.

استقلال ۱/۵ برابر پرسپولیس به بشار پول می‌دهد؟!

به گزارش  خبرورزشی ، هفته گذشته گزارشی از آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نوشتیم و در آن گزارش به مذاکرات جدید باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های این هافبک تکنیکی و علاقه دو طرف به تمدید قرارداد اشاره کردیم. بعد از این مطلب و مذاکرات صورت‌گرفته بین دو طرف، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با بشار به توافق اولیه رسیده و به‌زودی قرارداد این هافبک عراقی تمدید می‌شود، اما پی‌گیری‌های ما نشان داد این تمام ماجرا نیست و در چند روز گذشته اتفاقات عجیبی افتاد که گزارش آن را در ادامه می‌خوانید:

دلیل اعلام توافق از سوی باشگاه چیست؟
در چند وقت گذشته باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد تحت فشار زیادی بود و هواداران پرسپولیس به دلیل علاقه زیاد به بشار از باشگاه خواسته بودند قرارداد این بازیکن تمدید شود. همچنین برانکو هم به باشگاه گفته بود هر طور شده قرارداد بشار را تمدید کنند، چون به این بازیکن نیاز دارد. همه این دلایل باعث شد تا باشگاه پرسپولیس برای اینکه فشار را از روی خود بردارد و جو مقداری آرام شود، اعلام کند با این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده است.

اختلاف مالی همچنان پابرجاست
همان‌طور که در گزارش قبلی نوشتیم هم باشگاه پرسپولیس و هم بشار رسن دوست دارند قضیه تمدید قرارداد به خوبی تمام و قرارداد این هافبک عراقی تمدید شود. ولی پیشنهاد مالی پرسپولیس با توجه به محدودیت‌های موجود، کمتر از درخواست بشار رسن است و به همین دلیل توافق برای تمدید قرارداد هنوز حاصل نشده است. هرچند بشار در مذاکرات قبلی تخفیف قابل توجهی به خاطر پرسپولیس و هوادارانش داده بود، ولی هنوز به لحاظ مالی دو طرف به هم نزدیک نشدند و اختلاف مالی پابرجاست. این وسط برانکو هم به مدیران باشگاه گفته مبلغ پرداختی به بشار رسن نباید نظام پرداختی باشگاه را به هم بزند. برانکو نگران است تفاوت چشمگیر دستمزد‌ها در تیمش اختلاف ایجاد کند.

باشگاه باید از وزارت ورزش مجوز بگیرد
با توجه به اختلاف مالی بین دو طرف و محدودیت داشتن در پرداخت پول به‌خصوص در مورد بازیکنان خارجی، باشگاه پرسپولیس در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته است. همچنین اگر قرارداد بشار به هر دلیلی تمدید نشود فشار مضاعفی از سوی هواداران و برانکو روی باشگاه ایجاد خواهد شد. به همین دلیل در آخرین صحبت‌هایی که بین باشگاه و مدیر برنامه‌های بشار رد و بدل شده، قرار است باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول بیشتر و نزدیک شدن به خواسته‌های بشار مجوز‌های لازم را از وزارت ورزش بگیرد تا بتواند بیشتر از آن مبلغ تعیین شده پرداخت کند.

استقلال ۱٫۵ برابر پرسپولیس به بشار پول می‌دهد
اما در حین مذاکرات باشگاه پرسپولیس با بشار رسن، از یک منبع موثق شنیدیم باشگاه استقلال که چندی پیش گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس را به خدمت گرفته بود، این بار به سراغ هافبک عراقی سرخ‌پوشان رفته و به بشار اعلام کرده در صورت عدم توافق با پرسپولیس، به استقلال بیاید. باشگاه استقلال حتی پا را فراتر گذاشته و به هافبک عراقی ۱٫۵ برابر مبلغ پیشنهادی پرسپولیس را پیشنهاد داده که در نوع خود بسیار عجیب بود. حال باید دید بشار هم مثل منشا استقلالی می‌شود یا خیر؟

ماجرای پیشنهاد تیم متمول شهرستانی
به‌غیر از استقلال، شنیده شده یک تیم متمول شهرستانی که در این فصل ریخت و پاش زیادی کرده و بازیکنان زیادی به خدمت گرفته هم خواهان جذب بشار رسن است و قصد دارد در صورت جدایی بشار از پرسپولیس، به سراغ این هافبک عراقی برود.

پیشنهاد عربی بشار سر جایش است
همان‌طور که در گزارش قبلی نوشتیم بشار دو پیشنهاد خوب از تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس دارد که به لحاظ مالی قرارداد به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس خواهد بود، ولی بشار هنوز هیچ پاسخی به این پیشنهادات نداده و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

تکلیف بشار به‌زودی مشخص می‌شود
طبق جدیدترین اخبار دریافتی، قرار است باشگاه پرسپولیس بعد از کسب مجوز‌های لازم از وزارت ورزش، آخرین مبلغ پیشنهادی را به بشار و مرتاض، مدیر برنامه‌هایش اعلام کند تا تکلیف تمدید قرارداد او مشخص شود. آن‌طور که شنیدیم تمدید یا عدم تمدید قرارداد بشار تا پایان سال مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی