نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز مدعیان لیگ با نمایش پرگل استقلال، صدای پای آبی‌ها را شنیدند که با پیروزی مقابل ذوب‌آهن، به صدر جدول نزدیک‌تر شدند.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ اول) حالا نفس استقلال بیخ گوش مدعیان قهرمانی است، اما به قول وینفرد شفر، از نتیجه مهم‌تر، نمایش زیبای استقلال بود که فوتبالی هیجان‌انگیز و چشم‌نواز عرضه کرد. بعد از چند نتیجه صفر- صفر که در بازی‌های حساس این هفته رقم خورد، فقط یک بازی پرگل و جذاب می‌توانست به لیگ طراوت تازه‌ای ببخشد. هر چند ذوب‌آهن دیروز خستگی ناشی از ۲ بازی سنگین در پلی‌آف آسیا را به تن داشت و علیرضا منصوریان به هیچ‌وجه قابل رقابت با مرد آلمانی نیمکت آبی‌ها نبود، اما استقلال با این پیروزی بیشتر از آن که ذوب‌آهن و منصوریان را آزار بدهد، به مدعیان لیگ برتر پیغام داد که آماده رقابت برای قهرمانی است. حالا با سپاهان، پرسپولیس، پدیده، استقلال و تراکتورسازی که امتیاز‌هایی نزدیک به هم دارند، لیگ از آنچه تا امروز بود هم داغ‌تر می‌شود.
دوم) دیروز لیگ صدای پای آبی‌ها را شنید و ما هم در خبرورزشی صدای خوب همراهی مخاطبان نازنین روزنامه را شنیدیم. دیروز نوشتیم به دلیل بحران کاغذ، ناچاریم چند روزی با کاهش صفحات، روزنامه را ۸ صفحه‌ای تقدیم شما خوانندگان نازنین کنیم. پیام‌ها و تماس‌های دیروز مخاطبان خبرورزشی، شرمنده‌مان کرد. البته به پاس همین درک بالای شما، قول می‌دهیم هر چه زودتر بعد از حل مشکلات، دوباره خبرورزشی را ۱۲ صفحه‌ای به دست‌تان برسانیم. عذرخواهی مجدد ما را پذیرا باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی