نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است، اما ما به دنبال این هستیم که در بازی ۶ امتیازی مقابل سپیدرود به هر شکل ممکن پیروز شویم.

به گزارش خبرورزشی، کریم بوستانی، سرمربی استقلال خوزستان از سختی‌های کار در تیم قعرنشین حرف‌ها زد. او دیروز هنوز از شهرآورد این هفته خوزستان گلایه داشت...
* چرا در اهواز نتوانستید از عهده تیم صنعت‌نفت برآیید؟
دست من در بازی مقابل صنعت‌نفت بسته بود، چون پنج بازیکنم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتم. این مسئله واقعاً شرایط کار را سخت می‌کند. در تیم بزرگی مانند بارسا با آن همه بازیکن وقتی مسی نیست همه چیز به هم می‌خورد. ما در شرایطی که از نقل و انتقالات محروم بودیم وقتی تعداد زیادی بازیکن هم نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم و شرایط‌مان سخت می‌شود با این وجود بازیکنان‌مان خیلی خوب دویدند و جنگیدند و فرصت‌های بیشتری برای گلزنی هم خلق کردند، اما متأسفانه بدشانسی آوردیم و بیشتر از یک امتیاز سهم ما نشد.
* اما بازیکنان صنعت‌نفت به داوری و گرفتن دو پنالتی به سود تیم‌تان معترض بودند.
پنالتی اول ما کاملاً درست بود، ضمن اینکه داور باید بازیکن صنعت‌نفت را هم بعد از گرفتن پنالتی اخراج می‌کرد، چون بازیکن ما را در حالتی تک‌به‌تک توسط بازیکن خطا‌کننده متوقف کرد. از سوی دیگر دقایقی بعد رضا درویشی بازیکن ما هم در موقعیتی عالی توسط بازیکن صنعت‌نفت سرنگون شد، اما داور به راحتی از آن گذشت.
* یعنی از داوری سودی نبردید؟!
به هیچ عنوان از داوری سودی نبردیم و شاید اگر پنالتی روی درویشی هم گرفته می‌شد نتیجه چیز دیگری می‌شد.
* هنوز هم به ماندن در لیگ امیدوارید؟
ما در شرایطی قرار داریم که باید پیروز شویم. مقابل صنعت‌نفت هم با همین انگیزه بازی کردیم و برابر بقیه رقبا هم همین خواهد بود. ما تا روز آخر و بازی آخر می‌جنگیم و امیدواریم.
* مقابل سپیدرود در رشت چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟
شرایط در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است، اما ما به دنبال این هستیم که در بازی ۶ امتیازی مقابل سپیدرود به هر شکل ممکن پیروز شویم تا شرایط‌مان را کمی بهبود ببخشیم.
* دلیل بازی نکردن وحید خشتان چه بود؟
وحید خشتان بعد از بازی مقابل پرسپولیس در تمرینات‌مان حاضر نشد به همین دلیل این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادیم تا در مورد او تصمیم بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی