۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد: کاپیتان پرسپولیس حدود ۵ هفته از میادین فوتبال دور شد!

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان دچار مصدومیت شده و توسط برانکو تعویض شد. او نتوانست در این دیدار تا آخر بازی در زمین دوام بیاورد. بر همین اساس کاپیتان پرسپولیس بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان را از دست داد تا کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی جای او را بگیرد. هرچند پزشکان پرسپولیس طول درمان کاپیتان پرسپولیس را یک هفته عنوان کردند، اما به نظر می‌رسد این زمان طولانی‌تر خواهد شد. سیدجلال حسینی به دلیل تعصبی که به تیم پرسپولیس دارد می‌خواهد به هر شکل ممکن در دیدار روز پنج‌شنبه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند. از طرفی پرسپولیس در اولین بازی فصل جاری خود در لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. دیداری که شاگردان برانکو از آن برد می‌خواهند، اما پزشکان معالج به سیدجلال حسینی توصیه کرده‌اند گول کاهش دردش را نخورد. مصدومیت همسترینگ به گونه‌ای است که بازیکن را گول می‌زند به‌ویژه اگر این مصدومیت از نوع A باشد و اگر کاپیتان بخواهد با اصرار برابر صنعت نفت آبادان یا پاختاکور ازبکستان بازی کند ممکن است فصل را از دست بدهد!
به عبارت ساده‌تر اگر سیدجلال حسینی ریسک کرده و در این دو بازی به میدان برود مصدومیت او از A به B و سپس به C خواهد رسید. بنابراین منطق حکم می‌کند حداقل در این دو هفته سیدجلال حسینی مدارا کرده و به فیزیوتراپی و تمرینات سبک بپردازد. هرچند خودش دوست دارد به هر شکل ممکن به پرسپولیس در این شرایط کمک کند و تیمش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در جمع مدعیان نگه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی