نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند به طور جدی پیگیر رأی سوپر جام هستیم و تحت هیچ عنوان خودمان را در فیفا سنگ روی یخ نمی‌کنیم.

به گزارش خبرورزشی، مقامات باشگاه استقلال همچنان پیگیر ماجرای شکایت خود به فیفا بابت رأی سوپرجام هستند. مسابقه‌ای که قرار بود تابستان امسال برگزار شود، ولی به دلایلی نشد و مقامات فدراسیون رأی به برتری سرخپوشان دادند. از همان زمان بحث طرح شکایت در فیفا مطرح شد و کار همچنان ادامه دارد. البته دیروز صبح شایعه شد که شاید برای تأمین کل هزینه دادرسی اقامه دعوی در فیفا استقلالی‌ها می‌خواهند قضیه را بی‌خیال شوند و به نوعی در داخل کشور با محوریت مهدی تاج، قضیه را فیصله بدهند، ولی دیروز ظهر یکی از مدیران باشگاه که مایل به افشای نام خود نبود با تکذیب قاطعانه این مسئله به خبرورزشی گفت: استقلال هیچ‌وقت خودش را در فیفا سنگ روی یخ نمی‌کند که چنین پرونده مهمی را باز کند و پس از چند ماه از این مرجع بخواهد پرونده را بدون حصول نتیجه‌ای ببندد! شایعه کمبود اعتبار برای پرداخت هزینه دادرسی را هم اصلاً باور نکنید. ما نه به لحاظ ریالی و نه از لحاظ ارزی مشکلی برای تأمین بودجه فوق نداریم؛ بنابراین هر قدر فیفا حق‌الزحمه تعیین کند می‌پردازیم تا سیر طبیعی پرونده جلو برود.
این مقام در مورد سرنوشت پرونده تصریح کرد: پرونده هم‌اکنون از نظر حقوقی در مرحله موسوم به «استماع» قرار داشته و قرار است پس از شنیدن و خواندن شکایت ما، دفاعیات طرف مقابل را هم ببینند و پس از آن کار وارد مرحله جدیدی شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی