۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک میانی تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: تراکتور امسال تیمی کهکشانی است که با درایت مالک باشگاه‌مان به شکل عالی بسته شده است.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا نقی زاده، هافبک میانی تیم فوتبال تراکتور‌سازی دیروز با ما از بازی حساس با سپاهان و غیبت اشکان دژاگه صحبت می‌کرد.
* از بازی مقابل سپاهان شروع کنیم.
خدا را شکر در بازی مقابل استقلال با حمایت تماشاگران‌مان پیروز شدیم که یک بازی ۶ امتیازی بود. با این برد امتیازاتی که در بازی با سایپا و نساجی از دست داده بودیم را جبران کردیم. مقابل سپاهان هم بازی سختی را پیش‌رو داریم، اما از آنجا که بازی در تبریز برگزار می‌شود هواداران‌مان حتماً ورزشگاه را پر کرده و آن را تبدیل به جهنمی برای تیم سپاهان می‌سازند تا ما در یک بازی ۶ امتیازی دیگر به پیروزی برسیم.
* در غیاب دژاگه چه می‌کنید؟
اشکان دژاگه بازیکنی بین‌المللی و بزرگ است. نمی‌توان گفت غیبت ایشان بی‌تأثیر است، اما حتماً با تدابیر کادر فنی تأثیر این غیبت کمتر خواهد شد.
* تراکتور این فصل می‌تواند انتظارات را برآورده سازد؟
تراکتور امسال تیمی کهکشانی است که با درایت مالک باشگاه‌مان به شکل عالی بسته شده، اما به آن شکلی که انتظار می‌رفت، نتوانسته‌ایم در صدر قرار بگیریم و در چند بازی امتیازات لازم را نگرفتیم، اما رفته‌رفته خصوصاً در بازی‌های بزرگ با سایر مدعیان سعی می‌کنیم تا با گرفتن امتیازات لازم برای قهرمانی تلاش کنیم و بتوانیم انتظارات چند ساله مردم آذربایجان را برآورده سازیم.
* نقاط قوت و ضعف تیم سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
کی‌روش استنلی بازیکن خطرناک سپاهان است، اما سپاهان در خط دفاعی و یکی، دو پستش ضعف‌هایی دارد که ما می‌خواهیم از آن نهایت بهره را ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی