۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی پس از مدت‌ها دوری از تیم و شکایت باشگاه علیه او به فیفا، بلاخره به تمرینات تیم بازگشت و باشگاه اختیار همکاری یا اخراج او را کاملا به سرمربی واگذار کرد.

اختیار اخراج اروین در دست لیکنس

به گزارش خبرورزشی، لی هری اروین، مهاجم تراکتورسازی بعد از مدت‌ها به تبریز برگشت و در تمرینات شرکت می‌کند. نکته عجیب اینجاست که به خواسته ژرژ لیکنس، او فعلاً باید در طول و عرض زمین به صورت انفرادی به نرم‌دوی بپردازد زیرا مشخص است بدنش بعد از ۴، ۵ ماه دوری از فوتبال، آماده بازگشت به میدان نیست و شاید این پروسه، برای مدتی طول بکشد.

از سوی دیگر، مسئولان باشگاه تراکتورسازی مدام می‌گویند تکلیف این بازیکن به‌زودی مشخص می‌شود و او باید با حضور در جلسه کمیته انضباطی، پاسخگوی این سؤال باشد که چرا تا این حد غیبت داشته و بعد از آن، احتمالاً با جریمه و کاهش ۱۵ تا ۳۰ درصدی قراردادش مواجه خواهد شد. با این‌حال شنیدیم از سوی مالک باشگاه، اختیار اخراج یا همکاری با اروین به دست لیکنس سپرده شده و اوست که باید در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرد.

بد نیست بدانید هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی، جوی به راه انداخته و خواهان ادامه همکاری با این بازیکن شده‌اند؛ آن‌ها اعتقاد دارند اروین از همین بازی جمعه مقابل سپاهان هم می‌تواند به میدان برود تا جای اشکان دژاگه را پر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی