نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال امید گفت: می‌دانیم باشگاه‌ها برای داشتن بازیکنان خود تحت فشار هستند و انتظارمان این است که در فاصله ۲۰ روز تا آغاز بازی‌های تیم امید، لیگ را تعطیل کنند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص آخرین مذاکرات صورت گرفته در آستانه آغاز اردوی تیم فوتبال امید گفت: فکر می‌کنم تمامی رایزنی و تلاش‌های لازم در این بخش انجام شد. تیم امید در این مدت با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه‌های آماده‌سازی خوبی داشت و حالا که در آخرین مقطع و کوتاه‌ترین فاصله با آغاز مسابقات هستیم، انتظار داریم نهایت همکاری از سوی همه بخش‌ها از جمله وزارت ورزش و کمیته المپیک صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: ما نهایت همکاری را با باشگاه‌ها داشتیم و تلاش کردیم برنامه‌های آماده سازی و بازی‌ها در مقاطع تعطیلی لیگ انجام شود تا به باشگاه‌ها آسیبی وارد نشود. حالا که حدود ۲۰ روز به آغاز مسابقات باقیمانده دیگر نمی‌توانیم اردو را در غیاب تعدادی از نفرات برگزار کنیم. این اردو باید با حضور تمامی بازیکنان انجام شود و در صورتی که این امکان برای برخی از باشگاه‌ها وجود نداشته باشد تنها درخواست ما تعطیلی لیگ است.
مدیر تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که تیم امید برای شکستن طلسم صعود به المپیک تلاش می‌کند، در گروهی سخت مقابل حریفان قدرتمندی مثل عراق قرار می‌گیریم و از هر گروه هم تنها تیم صدرنشین به طور قطعی صعود می‌کند و شرایط تیم دوم هم مشخص نیست. اینجا بحث منافع ملی است. وقتی فدراسیون در این مدت با تمام وجود حمایت کرده و ما نیز اینجا تلاش کرده‌ایم که به نتیجه مطلوب برسیم، نباید به سرنوشت تیم امید در این مقطع بی‌توجه باشیم.
استیلی افزود: حداقل انتظار کادر فنی این است که در ۲۰ روز باقی‌مانده تمامی نفرات را در اختیار داشته باشند. نمی‌توان توقع داشت برنامه‌های بدنسازی و تاکتیکی اردوی نهایی بدون تعدادی از بازیکنان انجام شود. بر این اساس، خواسته ما این است که سازمان لیگ جهت به تعویق انداختن بازی‌ها همکاری کنند، چرا که باشگاه‌ها نیز تحت فشار هستند. امیدواریم برای حفظ منافع فوتبال ملی بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم و با حمایت و همدلی همه بخش‌ها شاهد برگزاری اردویی مناسب در این مقطع و همچنین برگزاری مسابقات تیم امید در شرایط مناسب باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی