نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن انتقاد از برنامه ریزی عجولانه برای کمک به تیم فوتبال امید ایران گفت: کاش از کی‌روش کمی نظم یاد می‌گرفتند و اینقدر خجالت زده نبودیم.

به گزارش  خبرورزشی ، اسماعیل حلالی درخصوص برنامه ریزی سازمان لیگ برای باشگاه‌ها که با اردو‌ها و دیدار‌های تیم فوتبال امید در مرحله مقدماتی انتخاباتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو همزمان است گفت: وقتی زمان مسابقات می‌رسد یاد این تیم می‌افتیم. اتفاقات خوبی برای این تیم رخ داده است، اما واقعا برای حمایت از امید‌ها خیلی دیر است.
کارشناس فوتبال ایران که سابقه فعالیت در رده‌های پایه باشگاهی را هم دارد تصریح کرد: تمام رفتار‌های ما هیجانی و لحظه‌ای شده است. فدراسیون برای تمامی تیم‌ها جز تیم ملی بزرگسالان چنین رفتاری داشته است. تیم ملی بزرگسالان هم با زور توانست به خاطر کی روش به برخی برنامه ریزی‌ها برسد. کسی که با کی‌روش هشت سال کار کرده است باید حداقل کمترین مسائل مربوط به فوتبال حرفه‌ای را یاد می‌گرفت. چرا او باید درباره پیراهن تیم ملی و زمان آبپاشی چمن صحبت می‌کرد؟
وی درباره اینکه آیا سازمان لیگ باید با تیم فوتبال امید همکاری داشته باشد؟ اظهار داشت: مدت هاست تیم ملی بزرگسالان و امید را باید جدا می‌کردیم. هیچ زیرساختی برای کمک به فوتبال پایه وجود ندارد. حتما باید سازمان لیگ برای تیم امید تمهیداتی بیاندیشد.
حلالی تصریح کرد:  به باشگاه‌ها فشار می‌آوریم که بازیکن بدهید. در صورتیکه هیچگونه تعریف و قانونی برای این همکاری وجود ندارد. باشگاه می‌تواند مخالفت کند و بازیکن ندهد. فدراسیون هم زورش به باشگاه نمی‌رسد و تنها بازیکن را قربانی می‌کند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس موفقیت ملی پوشان امید با زلاتکو کرانچار نیز اذعان داشت: دوست ندارم درباره شخص صحبت کنم. اجازه دهید کلی گویی کنیم. آیا انتخاب کرانچار مانند بسیاری از مربیان حالت آزمون خطا دارد؟ باید بدانیم او چقدر از جوانان فوتبالیست ایران شناخت دارد. کرانچار مربی خوبی است، اما آیا می‌تواند در سطح فوتبال پایه کمک کند؟
حلالی درباره نحوه پرورش بازیکن در رده‌های امید نیز افزود: هیچ فوتبالیستی مثل مجاهد خذیراوی ندیده بودم. او با هر دوپایش با توپ شعبده بازی می‌کرد. اما او را خوب پرورش ندادیم. بازیکن امید تنها نباید در زمین فوتبال آموزش ببیند. مجاهد نابود نشد بلکه بخشی از استعدادیابی فوتبال ایران نابود شد.
سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود: با چند سال سابقه فعالیت در این حوزه باید اعتراف کنم به بیراهه می‌رویم. آموزش در این بخش از لحاظ کمک به روح و روان بازیکنان زیر صفر است. شخصیت بازیکن در رده‌های امید و بازی‌های باشگاهی خرد می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی