۰
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. این پیروزی را لایق تراکتورسازی می‌دانم.

به گزارش   خبرورزشی ، جورج لیکنز پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. این پیروزی را لایق تراکتورسازی می‌دانم. همانطور که دیروز گفتم می‌خواستیم مقابل سپاهان بازی انجام دهیم که لیاقت تراکتورسازی است. خوشحالم که بازیکنان درک کردند و پیروزی شیرینی به دست آوردیم و گلی هم دریافت نکردیم. بازی خاصی بود و جزئیات می‌توانست به ضرر ما باشد، اما تمام شرایط را کنترل کردیم و گلی نخوردیم. 

وی ادامه داد: سپاهان تاکنون باختی نداشت و بسیار قدرتمند است. قبل از پایان نیمه اول فرصت خوبی داشتند و اگر گل مساوی را می‌زدند کار برای ما سخت می‌شد. بازیکنان ما امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند. از ساسان انصاری هم تشکر می‌کنم که مقابل تیم سابق خود بسیار خوب ظاهر شد. از سایر بازیکنان که با قلب خود بازی کردند هم تشکر می‌کنم. شاگردانم در نبردهای یک مقابل یک نمایش خوبی داشتند و فقط سپاهانی روی هوا کمی به ما فشار آوردند که آن را کنترل کردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که امروز هم ما را تنها نگذاشتند. روحیه تیمی امروز خیلی مهم بود که برای پیروزی بسیار به آن نیاز داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: وظیفه من این بود که فشار را از روی تیمم بردارم. همه می‌گفتند که تراکتور باید قهرمان شود و من فشار را از روی بازیکنان برداشتم تا عملکرد واقعی خود را نشان دهند. تمام بازیکنان داخل زمین و بیرون تمام توان خود را به کار گرفتند تا این نتیجه رقم بخورد. بعد از بازی استقلال  فشار روی تیم ما زیاد شد و توقعات بالا رفت و بازی قبلی را مساوی کردیم، اما ما دنبال پیشرفت بودیم و باید روی بلند مدت برنامه‌ریزی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی