نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس سخت‌تر شده است و حریفان از این تیم شناخت دارند و روی پرسپولیس حساب باز می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، جواد کاظمیان گفت: وظیفه ماست در این تورنمنت به خاطر زنده نگه داشتن یاد شهدا شرکت کنیم در کنار آن زیارت امام رضا علیه السلام هم بود و امیدوارم این رقابت‌ها در طول سال چند نوبت برگزار شود.
وی ادامه داد: شرایط پرسپولیس با نفرات جدیدی که جذب شدند خوب است، اما یک مقدار توقعات زیاد شده از تیم، اما پرسپولیس فوتبالی مثل نیم فصل اول بازی نمی‌کنند. این موضوع طبیعی است، چون هرچه بازیکنان بیشتر باشند استرس فیکس بازی کردن بیشتر می‌شود و هماهنگ شدن بازیکنان جدید زمان خواهد برد.
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت:، ولی من فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان این فصل از شانس مساوی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار هستند.
کاظمیان در خصوص انتقاد هواداران از خرید‌های خارجی پرسپولیس گفت:بودیمیر دیروز پاس گل داد.
گاهی بازیکن خارجی در هفته‌های ابتدایی حضور در تیم‌های ایرانی عملکرد خوبی دارند، اما بعد چند هفته افت می‌کنند، نمی‌شود با دو سه بازی قضاوت کرد. اما نظر من در مورد بودیمیر مثبت است و فکر می‌کنم در آینده توانایی‌های خودش را نشان خواهد داد.
وی ادامه داد: پرسپولیس در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در جام باشگاه‌های آسیا داشته است و شخصیت قهرمانی دارد، امااما به این تیم امیدوارم و انشاالله امسال هم به فینال خواهند رسید.
کاظمیان اظهار داشت: من دوره‌های مربی گری را پشت سر گذاشتم و می‌خواهم اگر بشود به جوانان خدمت کنم البته بازیکنان، مربیان و مدیران تیم‌های لیگ برتری باید صبر بیشتری داشته باشند، چون با یک توپ، یک پنالتی یا یک اوت اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد وداور هم انسان است و امیدوارم هرچه زودتر این هجمه‌ها پایان یابد و تیم‌ها اعتراض کمتری‌به داوران داشته باشند.
وی در پایان گفت: صحبت خاصی در مورد تیم ملی ندارم، اما به عنوان یک ایرانی دوست دارم زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی