۰
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جوان تاتنهام، معتقد است این تیم شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

پوچتینو: شانسی برای قهرمانی نداریم
به گزارش خبرورزشی، دو شکست متوالی در هفته‌های اخبر برابر برنلی و چلسی، فاصله اسپرز با صدر جدول لیگ برتر را به نه امتیاز رساند و پوچتینو در مورد این مسئله و دربی فردا برابر آرسنال صحبت کرده است.
پوچتینو در کنفرانس خبری گفت: شرایطی عجیبی داریم، زیرا ما نسبت به اهداف ابتدای فصل شرایط خوبی داربم. آرسنال چهار امتیاز کمتر از ما داشته و تیم هایی، چون منچستر یونایتد و چلسی پایین‌تر از ما قرار دارند. من فکر می‌کنم ما با واقعیت‌های مختلفی زندگی می‌کنیم، زیرا با تمامی اتفاقات و با توجه به شرایطی که در جدول داریم تاتنهام لایق ستایش فراوانی است.
سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: البته ما به خاطر دو شکست اخیر ناامید هستیم، اما باید ما به روند فعلی خود ادامه داده و اعتماد به نفس داشته باشیم. بازی روز شنبه برابر آرسنال سخت خواهد بود، اما ما اعتقاد داریم که می‌توانیم عملکرد خوبی برابر این تیم ارائه دهیم. قهرمانی در لیگ برتر پس از شکست مقابل برنلی دشوار شده و پس از باخت برابر چلسی تقریبا غیرممکن شد. البته ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. از لحاظ ریاضی این امکان وجود دارد که تاتنهام قهرمان شود پس ما هنوز می‌توانیم چنین رویایی داشته باشیم، اما صادقانه این امکان وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی