نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرکو فیلیپوویچ تنها کسی که موفق به شکست امیر علی اکبری در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی شده است بعد از سکته مغزی بازنشسته شد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از middleeasy، میرکو فیلیپوویچ دو هفته پیش شکست خود به روی نیلسون در سال ۲۰۱۱ را جبران کرد و موفق شد او را شکست دهد و دهمین برد پیاپی خود را در این رشته ورزشی به دست بیاورد و همه علاقه‌مندان به رشته هنر‌های رزمی ترکیبی را از آمادگی بالای خود متعجب کرده بود که او در ۴۴ سالگی از خیلی از ورزشکاران این رشته آماده‌تر است.
همه منتظر بودند تا ببینند مرحله بعدی برای این مبارز چه است که در نهایت مشخص شد این مرحله بازنشستگی است. میرکو هفته گذشته با انعقاد خون در مغز خود مواجه شد و سکته کرد و بلافاصله به بیمارستان برده شد. بعد از آنکه او در مسیر بهبودی قرار گرفت، دکتر اعلام کرده است او دیگر نباید در این رشته فعالیت کند و ضربه‌ای به سرش زده شود و همین باعث شد تا میرکو اعلام بازنشستگی کند.
میرکو فعلاً تا ۹۰ روز نمی‌تواند بدود و باید راه رفتن آرام را شروع کند و در ادامه نمی‌تواند در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی رقابت داشته باشد.
میرکو در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی خودش را به عنوان یک اسطوره مطرح کرد و توانست تا ۴۴ سالگی رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. ۳۸ برد، ۱۱ شکست و دو تساوی عملکرد او در این رشته ورزشی بود.
او تنها مبارزی است که موفق شده امیر علی اکبری مبارز ایرانی را در فینال رایزین ژاپن شکست دهد و کمربند قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی