نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکواندوکار تیم ملی ایران گفت: در جام باشگاه‌های آسیا مدال طلا گرفتم و در جام ریاست فدراسیون‌ها نیز سعی کردم آن مدال را تکرار کنم، ولی نشد.

به گزارش خبرورزشی، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) با حضور ۳۶۱ تکواندوکار از ۲۲ کشور در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار شد.

عرفان ناظمی درباره این مسابقات عنوان کرد: کشور‌های زیادی حضور داشتند و تعداد ورزشکاران بالا بود؛ مبارزات خوبی را شاهد بودیم. خوشبختانه در جام باشگاه‌های آسیا مدال طلا گرفتم و در جام ریاست فدراسیون‌ها نیز سعی کردم آن مدال را تکرار کنم، ولی نشد.

وی ادامه داد: در مجموع خوب بود، مسابقات جام فجر را پیش رو دارم که ۱۰ امتیاز المپیکی دارد. امیدوارم در جام فجر جبران کنم.

ناظمی اضافه کرد: میزبانی خوب است ولی می‌توانست بهتر از این هم باشد. این رقابت‌ها در سال فقط یک بار در هر قاره برگزار می‌شود. همین که توانستیم میزبان رقابت‌ها باشیم رضایت‌بخش است.

عضو تیم ملی کشورمان در پایان افزود: مسابقات جهانی منچستر نزدیک‌ترین رویدادی است که تکواندو ایران در پیش دارد. امیدوارم در این رویداد‌ها خودم را ثابت کنم تا شانس حضور در منچستر را داشته باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی