۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۸ امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ، تیم ۱۳ جدول است و خطر سقوط از لیگ برتر این تیم را تهدید می‌کند بنابراین کسب امتیاز بازی‌های خانگی برای بقا حیاتی است.

خدایی: بازی مقابل نساجی جنگی تمام‌عیار بود

به گزارش خبرورزشی، میلاد خدایی، مدافع چپ تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار خانگی تیم‌شان مقابل نساجی، بهترین بازیکن تیمش بود؛ بازیکنی که گل اول تیمش را ساخت و گل دوم را هم به ثمر رساند.

چرا دو نیمه متفاوت را از تیم‌تان شاهد بودیم؟!
در نیمه اول خوب نبودیم و نساجی بهتر از ما کار کرد. گل‌های بدی را هم دریافت کردیم، اما در نیمه دوم خصوصاً دقایق پایانی و وقت‌های تلف‌شده بهترین نمایش را اجرا کردیم و کام‌بک رویایی زدیم.

اما کادر فنی تیم نساجی به داوری شدیداً معترض بودند.
من فکر نمی‌کنم داوری در تساوی ما نقش داشت. در شرایطی قرارداریم که فقط امتیاز گرفتن می‌تواند از سقوط تیم ما جلوگیری کند به همین دلیل بازیکنان ما با درک شرایط در دقایق پایانی بازی بهتری ارائه دادند و نتیجه را جبران کرده و یک امتیاز طلایی کسب کردند.

مرزبان در رختکن حرفی به تو نزد؟
او در رختکن مرا در آغوش گرفت و گفت میلاد عالی بودی و کلی به من روحیه داد.

بازی بعدی‌تان با استقلال برگزار می‌شود؟
بازی ما با استقلال برگزار نمی‌شود و ما در همان تاریخ میزبان سایپا خواهیم بود. این چیزی است که باشگاه به ما گفته. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد، چون اگر پیروز شویم قطعاً در لیگ برتر خواهیم ماند و دیگر خطر سقوط نخواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی