۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید نورافکن به خبرورزشی گفت: همیشه ورود به هر تورنمنتی خیلی مهم است. در دیدار با الدحیل هم با در نظر گرفتن همین موضوع باید با قدرت به میدان برویم.

اگر منشا چاقو می‌خورد چه کسی پاسخگو بود؟
خبرورزشی/محمدرضا مدنی: هافبک استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم گاهی در خط دفاعی هم به میدان رفته درباره تغییر دائمی پست بازی اش، دیدار با فولاد، اوج‌گیری استقلال، بازیکنان خارجی تیمش، اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز و در نهایت ماجرایی که برای گادوین منشا به وجود آمد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:
*اوضاع استقلال رو به راه است؟
ما در نیم‌فصل اول امتیازات مهم و زیادی از دست دادیم ولی در این چند بازی سعی کردیم بخشی از آن‌ها را جبران کنیم. همتی که بازیکنان تیم داشتند باعث شد فاصله‌مان تا صدر به ۴ امتیازی برسد.
* ۴ امتیاز فاصله، مطمئنی است؟
به نظر کم است ولی جبرانش آسان نیست. باید دقت داشته باشیم و تمرکزمان را روی دیدار‌های باقی مانده بگذاریم.
* بازی با الدحیل را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
همیشه ورود به هر تورنمنتی خیلی مهم است. در دیدار با الدحیل هم با در نظر گرفتن همین موضوع باید با قدرت به میدان برویم، چون این پیروزی در خانه حریف از نظر روحی و امتیازی خیلی در ادامه کمک‌مان می‌کند.
* گروه تان را چطور ارزیابی می‌کنی؟
گروه خیلی سختی داریم. هر ۴ تیم جزو بهترین تیم‌های منطقه و حتی آسیا هستند که می‌توانند کاندیدای قهرمانی هم باشند. ما هم می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مانند فصل قبل به دور بعد صعود کنیم.
* در این مدت که به استقلال برگشتی در پست هافبک و دفاع به میدان رفته‌ای! باز هم تغییر پست خواهی داشت؟
در فصل قبل هم از این تغییر پست‌ها داشتم. من در تیم استقلال در خدمت کادر فنی هستم و هر جایی که از من بازی گرفته شود، سعی می‌کنم بهترین بازی را در آن پست داشته باشم.
* بازی با فولاد چطور بود؟
مسابقه سختی بود که شاید نتیجه اش این موضوع را خیلی نشان ندهد و به نظر برسد ما راحت سه گل به این تیم زدیم. فولاد در خانه تیم خوبی است و در آن روز هم خیلی خط دفاعی ما را اذیت کرد ولی شکر خدا با تلاشی که بچه‌های تیم داشتند به یک برد موفقیت‌آمیز رسیدیم تا به صدر نزدیک شویم.
* در ورزشگاه هم اشیایی به سمت تان پرتاب می‌شد؟
بله! سنگ و اشیای سفت و سخت به سمت ما پرتاب می‌کردند. در دورانی نیستیم که در فوتبال دنیا از این کار‌ها بکنند. این اتفاقات در چشم آن‌هایی که از خارج به لیگ ما آمده‌اند و نظاره‌گرش هستند خوب نیست.
* خارجی‌های تان خوب جا افتاده اند؟
خیلی خوشحال شدم هر سه آن‌ها گلزنی کردند. این برای هر سه آن‌ها خوب بود، چون روی روحیه‌شان تأثیر زیادی داشت. البته فکر می‌کنم اگر از نظر بدنی به شرایط بهتری برسند از این هم بهتر خواهند شد.
* وضعیت در حین خروج از هتل چطور بود که منشا آن اتفاق برایش رخ داد؟
وضعیت خیلی خیلی سخت بود. واقعاً می‌توانم بگویم افتضاح بود. از دم هتل تا اتوبوس مسافتی بود که مردم ایستاده بودند و نمی‌شد رد شویم. در آن شلوغی ممکن بود فردی با دشمنی با کسی یا با هر نیتی، بلایی سرمان بیاورد. اگر در آن شلوغی کسی چاقویی در دست داشت و ما را می‌زد چه کار می‌کردیم؟ در آن شلوغی یقه کسی را هم نمی‌شد گرفت. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
* فکر می‌کنی استقلال این فصل بتواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند؟
شرایط نزدیکی امتیازات در صدر جدول باعث شده کار خیلی سخت به نظر برسد ولی ما می‌دانیم هر بازی برای ما حکم آخرین بازی یا فینال را دارد، چون دیگر دور برگشتی نیست که دنبال جبران نتیجه باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی