۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تماس گرفت تا مشکل حضور بازیکنان دعوت شده از این تیم به اردوی تیم امید، حل شود.

به گزارش خبرورزشی ، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان پس از سومین روز غیبت چهار بازیکن دعوت شده تیم فوتبال سایپا در تمرینات تیم امید، برای حل این مشکل با علی دایی تماس گرفت.

ماجرا از این قرار بود که پس از دعوت امید دره، محمد سلطانی‌مهر، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده از تیم سایپا به اردوی تیم امید، باشگاه سایپا با هماهنگی کادر فنی این تیم نامه‌ای را به مسئولان تیم امید ارسال و اعلام کرد بازیکنانش را در این مقطع به تیم امید نمی‌دهد. غیبت بازیکنان سایپا در تمرینات تیم امید نیز سه روز ادامه پیدا کرد تا در نهایت حمید استیلی با علی دایی تماس بگیرد و مستقیماً مشکل را حل و فصل کند.

طبق توافق صورت گرفته، قرار است بازیکنان سایپا امروز خود را به کادرفنی تیم امید معرفی کنند، اما در اردو نمی‌مانند و پس از برگزاری دیدار سایپا مقابل فولاد در هفته بیست و یکم لیگ برتر، به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد. دیدار سایپا و فولاد از هفته بیست و یکم لیگ برتر روز پنجشنبه در تهران برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی