۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاسانو دوباره روبروی واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های ایکاردی نشست و به انتقاد از او پرداخت!

به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کاسانو هفته گذشته در شرح وضعیت فعلی مائورو ایکاردی، به انتقاد از واندا نارا پرداخت. او در جدیدترین اظهارات خود نیز بار دیگر، واندا نارا را مقصر اصلی اتفاقات اخیر پیرامون ایکاردی و باشگاه اینتر عنوان کرد.
کاسانو و واندا نارا دوباره میهمان برنامه تیکی تاکا بودند؛ کاسانو در حضور وندا نارا گفت: مسبب این فاجعه فقط واندا نارا است؛ او بود که این مشکلات را برای ایکاردی ایجاد کرد و ثمره تلاش هایش را سوزاند. واندا؛ تو خیلی بیش از حد حرف می‌زنی و بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنی. اگر اینتر بازوبند کاپیتانی را از مائورو گرفت حتما دلیلی داشت؛ قطعا اسپالتی، آسیلیو، ماروتا و ژانگ احمق نیستند.
یک نکته دیگر؛ مائورو قبل از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی، هیچ دردی در زانویش حس نمی‌کرد، اما دقیقا از وقتی این اتفاق افتاد، درد زانوی او هم شروع شد! اگر مائورو همین حالا خود را در اختیار تیم قرار ندهد، دیگر هیچ راه بازگشتی نخواهد داشت و باید اینتر را ترک کند. نزدیک به ۴ ماه است که در مورد چیز‌هایی مشخص پیرامون ایکاردی صحبت می‌کنیم و همه این‌ها به خاطر صحبت‌ها و فعالیت‌های واندا نارا است.
وقتی فقط ۲۰ سال داشتم، اسپالتی در رم مرا پس از توتی، کاپیتان دوم تیم اعلام کرد، اما پس از مدتی گفت دیگر کاپیتان نخواهی بود؛ دلیلش را خودم می‌دانم، چون الگوی خوبی برای بقیه نبودم. حق با اسپالتی بود و حالا هم اگر بازوبند را از ایکاردی گرفته، حتما دلیلی دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی