نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخپوشان پایتخت برای چهارمین فصل همراه با پروفسور کروات خود راهی لیگ قهرمانان آسیا می شوند.

به گزارش  خبرورزشی ، پرسپولیس از روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ به دست برانکو ایوانکوویچ سپرده شد و از آن روز تا به حال، سرمربی سرخپوشان افتخارات زیادی را برای این تیم رقم زد. پرسپولیس با برانکو دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد، ده‌ها رکورد ریز و درشت را شکست و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.
وقتی برانکو هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت، ۴ دیدار در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که در بازی اول، ۳ بر صفر به لخویا قطر باخت و در بازی دوم، ۲ بر یک بنیادکار ازبکستان را شکست داد. سپس در بازی سوم که مقابل الهلال عربستان برگزار شد، برنده بود، اما در بازی برگشت با ۳ گل شکست را پذیرفت تا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ برای سرخ‌ها خیلی زود تمام شود.
آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ غایب بودند، اما در فصل ۲۰۱۷ دوباره برگشتند و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند که بار دیگر با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال (که هر دو دیدار خارج از ایران و عربستان بود)، از رسیدن به فینال باز ماندند. در فصل ۲۰۱۸ نیز، پرسپولیس توانست به فینال برسد و حالا همه منتظر چهارمین شروع سرخپوشان با برانکو در ACL ۲۰۱۹  هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی