۰
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از کسب مدال طلا توسط رضا ملک‌پور، دوومیدانی‌کار قمی در مسابقات بین‌المللی داخل سالن جام فجر خبر داد.

دو و میدانی کار قمی در مسابقات بین المللی فجر طلایی شد

به گزارش خبرورزشی، علی رضایی اظهار داشت: رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن بین‌المللی جام فجر در حالی دوشنبه شب در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به کار خود پایان داد که سهم دوومیدانی‌کاران قمی از حضور در این مسابقات یک مدال طلا و یک عنوان چهارمی بود.

وی افزود: تنها مدال‌آور از میان ۶ دوومیدانی‌کار قمی حاضر در این مسابقات رضا ملک‌پور بود که پس از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا به عنوان جوان‌ترین عضو تیم دوومیدانی ایران، این بار در مسابقات بین‌المللی داخل سالن مدال کسب کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بر خلاف بازی‌های آسیایی جاکارتا ملک‌پور در آن مسابقات در ماده ۴۰۰ متر شرکت داشت، در رقابت‌های بین‌المللی داخل سالن تهران به عنوان یکی از اعضای تیم ۴ در ۴۰۰ متر در تورنمنت حضور پیدا کرد و توانست صاحب مدال طلای این مسابقات شود.

رضایی بیان داشت: صرف نظر از رضا ملک‌پور، موفق‌ترین چهره قمی این مسابقات مهدی رضایی نوجوان خوش آتیه قمی بود که با وجود سن و سال کم، در ماده ۶۰ متر به مقام چهارم رسید و این عنوان چهارمی کم‌ارزش‌تر از کسب مدال نیست.

وی عنوان کرد: مهدی رضایی امسال در مهم‌ترین تجربه دوران ورزشی‌اش در المپیک جوانان در آرژانتین روی پیست رفت و رکورد و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و بدون شک در آینده نزدیک از او بیش از این خواهیم شنید.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم تصریح کرد: دوومیدانی قم در سال ۹۸ رویداد‌های مهمی در پیش رو دارد و جوانان پرتلاش دوومیدانی استان قم به دنبال انجام کار‌های بزرگ‌تر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی