نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از سه روز پیش نگران این بازی بودم، چون می‌دانستم ماشین‌سازی تیم خوبی است و ممکن است بازی سختی داشته باشیم.

به گزارش خبرورزشی، جورج لیکنز پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ماشین‌سازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: به دلیل گرفتن ۳ امتیاز در این دربی بسیار خوشحال هستم. به سرمربی تیم حریف هم به دلیل عملکرد خوب تیمش تبریک می‌گویم. پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی باشد و همین طور هم شد. در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم، اما منطقی است که وقتی فرصت‌ها را از دست می‌دهیم ممکن است گل دریافت کنیم و نتیجه تغییر کند.
وی ادامه داد: من از سه روز پیش نگران این بازی بودم، چون می‌دانستم ماشین‌سازی تیم خوبی است و ممکن است بازی سختی داشته باشیم.
لیکنز با اشاره قضاوت داور و تعوض مسعود شجاعی گفت: نمی‌خواهم به کارت زرد‌هایی که دادند اعتراض کنم، اما فکر می‌کنم داور می‌خواست نقش بازی کند و به همین دلیل به آنتونی کارت زرد نشان داد. درمورد تعویض سوگیتا هم باید بگویم که او عملکرد بسیار خوبی داشت. شجاعی هم سه کارته بود و به همین دلیل وی را تعویض کردیم که کارت زرد بعدی را دریافت نکند. ما جلوگیری کردیم از این که در بازی هفته آینده بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی گفت: نیمه دوم گل دوم را زدیم و برای زدن بقیه گل‌هاهم فرصت داشتیم، اما اینگونه نشد. بخاطر تمرینات پرفشاری که هفته گذشته داشتیم چندان سرحال نبودیم. هفته آینده با پدیده بازی داریم که بسیار سخت است و امیدوارم برنده باشیم و سال جدید را با انرژی خوبی شروع کنیم.
وی گفت: در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. به بازیکنانم هشدار دادم که بجای خودنمایی به فکر گل زدن باشند و پس از آن هرکاری خواستند بکنند. از نظر من چیزی که ایده‌آل من بود این است که در نیمه اول خوب نبودیم و کمی شانس هم آوردیم. بخاطر جمعیت کمی که به ورزشگاه آمده بودند سورپرایز شدم. تمام بازی‌های خانگی را برده بودیم و عملکرد خوبی داشتیم. از افرادی که اطراف من هستند و به من کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. کار کردن با من ساده نیست و اطرافیانم به خوبی کار‌های خود را انجام می‌دهند.
لیکنز خاطرنشان کرد: اول از همه از هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم، اما شاید طبیعی باشد که در آستانه سال جدید دنبال خرید و آماده‌سازی هستند، چون ما هم این کار را می‌کنیم. شاید هم به دلیل قیمت بلیت باشد، اما در مجموع از آن‌ها تشکر می‌کنم. ما هواداران پرشوری داریم که همیشه و همه جا حامی ما هستند. امروز بازی خوبی انجام دادیم و شرایط نرمال بود. خستگی آخر بازی هم طبیعی بود، اما برای جمعه هفته آینده شرایط خوب خواهد شد. طبق برنامه بعد از آن بازی بازیکنان به تعطیلات می‌روند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از بازی آینده هم باید سال نو را تبریک بگویم و آرزوی موفقیت کنم برای شما و خانوادها‌یتان، اما قبل از آن با پدیده بازی داریم و باید آن بازی را انجام دهیم. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم، چون در نیمه اول خوب نبودند و در بین دو نیمه به صحبت‌های من گوش کردند و نیمه دوم خواسته‌های من را اجرا کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی