۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: به تراکتورسازی تبریک می‌گویم، اما برای برگزاری این مسابقه ما تمرکز نداشتیم.

به گزارش خبرورزشی، رضا مهاجری پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت:به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. فشار روانی زیادی به این بازی وارد کردند که آقایان خودشان ضرر کردند. همین فشار روانی موجب شد در ۱۵ دقیقه ابتدایی ۳ موقعیت را خراب کردیم. فشار روانی به قدری زیاد بود که بازیکن ما پاس گل به حریف داد.‌ای کاش اجازه می‌دادند بازی شروع شود و بعد قضاوت کنند. اگر چیزی که در ذهن بیمار آن‌ها بود، محقق شد ما را اعدام کنند.
وی ادامه داد: هیچ تیمی به تراکتور اینقدر فشار نیاورد که ما آوردیم. سپاهان و استقلال نتوانستند تراکتور را اذیت کنند. تراکتور تیم بزرگی است و انگیزه قهرمانی دارد، اما ما مقصر نبودیم. شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. گلی خوردیم که مشکوک به آفساید بود. تعویض هم کردیم، اما نتیجه مدنظر را نگرفتیم. غیبت عزیز معبودی خیلی برای ما گران تمام شد، اما محسن یوسفی امروز برای ما بازی کرد. بار‌ها با بازیکنان صحبت کرده بودم، اما تمرکز کافی را نداشتیم. در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم نتیجه را واگذار کردیم. آقایان با ذهن بیمار خود نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کردند، اما امیدوارم حالا آرام شده باشند.
وی ادامه داد: اگر همیشه مشکل روحی می‌داشتیم شرایط‌مان خیلی بدتر از این می‌شد، اما حالا شرایط مان خیلی هم بد نیست و پله پله صعود می‌کنیم. این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم تا زمانی که گل خوردیم. پس از دریافت گل احساسی بازی کردیم، چون شاگردانم تحت فشار بودند. برای اینکه متهم نشویم مجبور شدیم از تنبیه انضباطی چشم‌پوشی کنیم. فکر نمی‌کردیم اینگونه شود، چون شروع خیلی خوبی داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی بازیکنان بزرگی دارد و به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند. نمی‌خواهیم همدیگر را گول بزنیم، اما اگر بازیکنانم تمرکز داشتند می‌توانستند به گل برسند و شاید نتیجه بازی عوض شود. فشار‌های موجود باعث شد شاگردانم دچار اشتباه شوند.
مهاجری عنوان کرد: اگر به ترکیب ما نگاه کنید تغییراتی داشتیم. مجبور بودم به بازیکن جوانی میدان دهیم و تاوان این کار را هم بالاخره باید بدهم. مجبور شدم زنده‌روح که هافبک دفاعی است را در دفاع چپ به کار گرفتم. نیمه دوم روند ما بهتر شد، اما غیبت چند بازیکن برای ما گران تمام شد. بازیکنی که نتواند نفس خود را کنترل کند حتما با تنبیه و جریمه روبرو می‌شود. باید بازی را ببینم و مطمئن شوم که کدام بازیکن به عمد اشتباه کرده تا بتوانیم تصمیم درست بگیریم.
وی افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که از بازیکنان جایگزین به خوبی استفاده کنیم. شاید کیفیت بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند کمی پایین است، اما باید به سمت بازیکنانی برویم که انگیزه بازی کردن دارند. ما نه دغدغه سقوط داریم و نه شانس قهرمانی، پس باید از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بازی کردن دارند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و نگاهی به هفته آخر نداریم. بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. نمی‌توانم بگویم که چه جایگاهی ما را قانع می‌کند، اما اگر شرایط مدنظر در نیم فصل فراهم می‌شد می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. باید به گونه‌ای جلو برویم که بازیکنان تشنه بازی باشند.
مهاجری درمورد عدم حضور جان کویدو در تیم ماشین‌سازی گفت: باشگاه باید جوابگو باشد که چرا آماده نشد. بحث آماده شدن ITC را پیگیری کردم، اما باشگاه باید پاسخگو باشد. امروز توقع داشتم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. ما تیمی هستیم که تازه درحال پیدا کردن خود هستیم و نیاز به حمایت تماشاگران داریم. آن‌ها ما را به بازی‌های پیش‌رو امیدوار نگه می‌دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی