۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است که نگاه‌ها به این تیم باید به اندازه تیم دوم دنیا باشد.

به گزارش   خبرورزشی ، پیمان حسینی درباره اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی در غیاب او قهرمان جام بین قاره‌ای شد و حالا تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کند، اظهار داشت: به دلیل مصدومیتی که داشتم، جام بین قاره‌ای را از دست دادم و نتوانستم به تیم کمک کنم. اکنون این آمادگی را دارم تا با نظر کادرفنی به تیم ملی کمک کنم.

وی افزود: قهرمانی آسیا هم تورنمنت بسیار مهمی برای ماست. شاید روی کاغذ کار ما آسان باشد، اما واقعاً این‌طور نیست و تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند و شرایط سختی خواهیم داشت. امیدوارم با قهرمانی به جام جهانی برویم و شرایط خوبی داشته باشیم. متأسفانه در راه آماده‌سازی هم اردوی ما در برزیل لغو شد، اما سه اردوی داخلی داشتیم و تیم در شرایط مسابقه قرار گرفت و بازیکنان هم به آمادگی رسیدند. دو سه مصدوم هم داشتیم که به مسابقات رسیدند و امیدوارم بتوانیم این بار هم با قهرمانی در آسیا به جام جهانی برسیم.

حسینی درباره اینکه توجه فدراسیون فوتبال در چند ماه اخیر به تیم ملی برای موفقیت در جام ملت‌ها بود و آیا در این بین از میزان توجهات به تیم ملی فوتبال ساحلی رضایت داشته است یا نه، گفت: در هر صورت ویترین فدراسیون ما فوتبال است و تورنمنت مهمی هم در پیش داشت. مسلماً توجهات اصلی باید به تیم ملی فوتبال باشد، اما اگر بخواهیم بگوییم همه چیز ما صددرصد عالی است، این‌طور نیست، اما دید فدراسیون نسبت به فوتبال ساحلی مثبت است. یکسری مسائل هم وجود دارد که مسئولان ما مسلماً پیگیر هستند و هر چقدر دغدغه‌های بچه‌ها کمتر باشد، شرایط تیمی هم بهتر می‌شود.

وی در مورد اینکه هدف تیم ملی فوتبال ساحلی قهرمانی در جام جهانی است و الزامات برای رسیدن به این هدف چیست، خاطرنشان کرد: جام جهانی مهمترین تورنمنت فوتبال ساحلی است و با بالاترین کیفیت برگزار می‌شود. تیم ما دومین تیم دنیاست و باید به اندازه دومین تیم برتر دنیا هم به ما توجه شود. مسلماً از نظر امکانات، اردوها و بازی‌های تدارکاتی به شرایط خوبی نیاز داریم و باید در سال بارها تن بازیکنان ما به تن بازیکنان بزرگ دنیا و نفرات تیم ملی برزیل بخورد تا همیشه در همان سطح باشیم و به چیزی که اکنون هستیم، راضی نباشیم. توجهات مالی، اردویی، بازی تدارکاتی و... اکنون وجود دارد، اما به نظرم برای رسیدن به هدف بزرگ، باید توجه بیشتری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی