نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش   خبرورزشی ، دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. تیم استقلال در نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. علی کریمی (9) گل برتری استقلال در نیمه نخست را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امید نورافکن، علی کریمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی، گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس (ایسما).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، اسماعیلی شریفات، حیکم نصاری، عباس عسگری، سیدمحمد حسینی، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد پاپی و فرشید پاداش.

داور: علی صفایی

دقیقه 8: ایسما با پاسی که به به پاتوسی داد، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت مهاجم استقلال را مهرداد طهماسبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 9: ایسما با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه شد و با ارسالی به دهانه دروازه نفت مسجدسلیمان باعث گلزنی علی کریمی شد.

دقیقه 15: داریوش شجاعیان می‌توانست بار دیگر استقلال را به گل برساند، اما طهماسبی با خروجی به موقع مانع از انجام این کار شد.

دقیقه 17: فرشید پاداش در حمله‌ای سریع به سمت دروازه استقلال می‌توانست برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کند که مدافعان آبی‌پوش مانع او شدند.

دقیقه 20: نفت مسجدسلیمان صاحب موقعیت گلزنی شد که سیدحسین حسینی با خروج از دروازه، اجازه کار را به بازیکنان این تیم نداد.

دقیقه 25: کرنری برای استقلالی‌ها ایجاد شده بود که ارسال پاتوسی ضربه سر محمد دانشگر را به همراه داشت، توپ اول دفع شد تا در برگشت بازهم دانشگر ضربه‌ای را با پا به سمت دروازه بزند، اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 29: بازهم فرشید پاداش بود که می‌توانست برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کند، اما شوتی که این بازیکن به سمت دروازه استقلال شلیک کرده بود، بسیار آرام بود تا حسینی کار سختی برای مهار توپ نداشته باشد.

دقیقه 37: ارسال ایسما به محوطه جریمه استقلال با ضربه گادوین منشا همراه بود که بازهم طهماسبی مانع گلزنی شد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 40: حرکات تکنیکی ایسما و همکاری او با پاتوسی در نهایت باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به علی کریمی برسد، اما شوت هافبک استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: حکیم نصاری بازیکن نفت مسجدسلیمان پشت محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد که داور مسابقه حرکت او را شبیه‌سازی تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 44: امید نورافکن از داور مسابقه کارت زرد دریافت گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی