نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود همه فراز و نشیب‌ها این فصل بهترین شرایط و موقعیت برای حرکت تراکتورسازان در مسیر قهرمانی است.

به گزارش خبرورزشی، تراکتورسازی با عبور از سد ماشین‌سازی در کورس قهرمانی باقی ماند. نه به خاطر این برد، بلکه از روز اول حضور لیکنس در تراکتورسازی مشخص بود این تیم برای قهرمانی بازی خواهد کرد و تنها یک هدف دارد؛ قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر. موقعیتی که در لیگ برتر برای تیم تراکتورسازی به وجود نیامده است.
تراکتورسازی با لیکنس تا به اینجای کار مسیر را خوب پیش آمده است. پیش از برد برابر ماشین‌سازی و شکست دو تیم مدعی، چون استقلال و سپاهان نشان داد تیم لیکنس از نظر فنی هم تیم شایسته‌ای برای حرکت در مسیر قهرمانی است.
شائبه‌های تبانی پیش از این بازی وجود داشت! و شاید بعد از بازی تکرار شده باشد، اما این دیدگاه یک دیدگاه غلط است. هر چند براساس قوانین یک مالک نباید دو تیم داشته باشد و سازمان لیگ برتر باید مانع حضور تیم ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌شد. همان‌طور که در گذشته به تیم سپاهان نوین و فولاد نوین اجازه حضور در لیگ برتر را نداد؛ و البته هم‌اکنون در لیگ برتر ما تیم‌هایی هستند که مالک آن‌ها یکی است. استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند. تیم‌های پارس جنوبی جم، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان هم از وزارت نفت ارتزاق می‌کنند و....
اما تراکتورسازی پیش از ماشین‌سازی همان‌طور که اشاره شد سپاهان و استقلال را برده بود و ماشین‌سازی قبل از این بازی در خانه به تیم پیکان باخته بود.
با وجود همه فراز و نشیب‌ها این فصل بهترین فصل برای حرکت در مسیر قهرمانی از سوی تیم تراکتورسازی است. پرسپولیس کمی افت کرده! استقلال چند هفته خوب است و چند هفته بد و پدیده هم با شکست برابر ذوب‌آهن نشان داد هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکرده است. می‌ماند سپاهان که تراکتورسازی در جدال با این تیم ۲ بر صفر پیروز شد. آن‌هم در مسابقه‌ای که فرصت گلی به تیم سپاهان نداد در حالی که این تیم صاحب بهترین خط حمله است.
حمایت خوب و پرتعداد طرفداران تیم تراکتورسازی از این تیم هم یک بهانه جدی برای اهدای جام به تماشاگران است. تماشاگرانی که حضور و حمایت‌شان از تیم امروز جهانی شده است؛ و این همه بازیکنان باکیفیت در ترکیب تیم؛ امروز بیشترین چیزی که به تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کمک خواهد کرد باور قهرمانی و تلاش در این مسیر است. هر چند باید عنوان کرد رقابت سخت است و قهرمان نشدن تیم در لیگ برتر فاجعه نیست. با توجه به حضور چند مدعی بزرگ و همیشه فوتبال ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی