نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ۶ بازی برگزار شده روز دوم که در چهارشنبه گذشته انجام شد بیشتر نتایج، مورد دلخواه تیم‌های مدعی شد.

جایگاه در خطر افتاده صدرنشینان هر دو گروه
به گزارش خبرورزشی، هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دو با برگزاری ۱۲ دیدار به پایان رسید که در ۶ بازی مربوط به گروه نخست ابتدا باید به حساس‌ترین بازی هفته بپردازیم که طی آن تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی داماش گیلان و مقاومت تهران برابر یکدیگر و در رشت برگزار کردند، مسابقه‌ای که روی درخشش علی آل‌کثیر و دبل او در گلزنی ۲ بر صفر به سود داماش پایان یافت تا داماشی‌ها ضمن برنده شدن در این بازی حساس نسبت به صعود امیدوارتر از همیشه باشند؛ بردی که آن‌ها را ۴۳ امتیازی کرد و به ۲ امتیازی صدرنشین یعنی خوشه طلایی ساوه رساند. البته لازم به یادآوری است نماینده ساوه در این هفته نتوانست در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر- صفر دست پیدا کند تا بدین ترتیب فاصله ۴ امتیازی آن‌ها با داماش به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند، اما در دیگر بازی‌های این گروه باید ابتدا به شکست یک بر صفر و دور از انتظار فولاد نوین اهواز مقابل شهرداری همدان و سپس توقف چوکای تالش برابر آوالان کامیاران اشاره کنیم که باعث شد این دو تیم به نوعی از کورس صعود باز بمانند و البته برنده این اتفاقات شهرداری بم بود که توانست با برد میلی‌متری‌اش آن هم در یک بازی پرگل مقابل سردار بوکان و با نتیجه ۴ بر ۳ خودش را به رده چهارم برساند و نسبت به هفته‌های آینده امیدوار باقی بماند؛ و بالاخره در آخرین بازی این گروه باید به برد ارزشمند ایرانجوان بوشهر مقابل استقلال اهواز اشاره کنیم که سبب شد فاصله نماینده بوشهر با استقلال اهواز از ۵ امتیاز به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند و البته با این نتیجه رقابت در پایین جدول هم داغ‌تر از قبل شد.
از دل لیگ ۲ (گروه اول)
* ۱۳ گل در ۶ مسابقه این هفته گروه نخست رد و بدل شد تا میانگین کمی بیش از ۲ گل در هر بازی به دست بیاید.
* دیدار شهرداری بم با سردار بوکان که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود نماینده بم به پایان رسید به تنهایی بیش از ۵ مسابقه دیگر در مجموع گل داشت.
* تیم خوشه طلایی ساوه باز هم کلین‌شیت کرد تا تنها تیمی باشد که تعداد گل‌های خورده‌اش تک‌رقمی است. آن‌ها تا پایان هفته بیست و یکم تنها ۹ گل خورده دارند.
* تیم‌های خوشه طلایی ساوه، کاسپین قزوین، مقاومت تهران، فولاد نوین اهواز و استقلال اهواز ۵ تیم ناکام در گلزنی این هفته بودند.
* تیم داماش گیلان با دو گلی که در این هفته زد و البته گلی که دریافت نکرد توانست رکورد بهترین تفاضل گلی را که در هر دو گروه دارد همچنان در اختیار داشته باشد.
بهترین تیم: داماش گیلان
بهترین مربی: سیامک فراهانی (داماش گیلان)
بهترین بازیکن: علی آل‌کثیر (داماش گیلان)
جایگاه در خطر افتاده صدرنشینان هر دو گروه
گروه دوم
زنگ خطر برای صدرنشین به صدا درآمد
و، اما در ۶ بازی برگزار شده روز دوم که در چهارشنبه گذشته انجام شد بیشتر نتایج، مورد دلخواه تیم‌های مدعی شد هر چند که تساوی تیم صدرنشین آرمان‌گهر سیرجان در مقابل خیبر خرم‌آباد و البته پیروزی همزمان تیم‌های تعقیب‌کننده آن‌ها باعث شد تا فاصله آرمان‌گهر در صدر جدول باز هم کاهش پیدا کند و آن‌ها از حاشیه امنی که در هفته‌های قبل داشتند دیگر برخوردار نشوند و علت اصلی این اتفاق هم برد‌های همزمان نیروی زمینی تهران و پاس همدان به ترتیب در برابر بعثت کرمانشاه و نفت امیدیه بود که هر دو تیم مدعی نیروی زمینی و پاس را به امتیاز ۳۳ و ۲ امتیاز فاصله با صدرنشینی رساند تا زنگ خطر برای آرمان‌گهر سیرجان بلندتر از قبل به صدا دربیاید.
البته این تنها نکته مربوط به قسمت بالای جدول نبود و تساوی نفت و گاز گچساران در برابر مس شهربابک قعرنشین هم به سود شهرداری بندرعباس شد که توانست به سختی و با نتیجه یک بر صفر شهدای بابلسر را شکست دهد تا با این فعل و انفعالات نماینده بندرعباس هم‌امتیاز با نفت و گاز گچساران شده و به دلیل تفاضل گل کمتر به رده پنجم و یک‌قدمی نماینده گچساران برسد و بالاخره می‌رسیم به آخرین بازی هفته که کام نماینده رامشیر را حسابی شیرین کرد چرا که استقلال این شهر که تا قبل از برگزاری این بازی در رده یکی مانده به قعر جدول بود، توانست با برد خانگی ۲ بر صفر مقابل دیگر تیم در معرض خطر سقوط یعنی پرسپولیس گناوه به برتری برسد و با سه پله صعود به رده نهم نقل مکان کند و فعلاً در حاشیه امنیت قرار بگیرد.
از دل لیگ ۲ (گروه دوم)
* ۱۴ گل در ۶ دیدار این هفته گروه دوم به ثمر رسید تا نسبت به گروه نخست بازی‌های این گروه کمی پرگل‌تر باشد.
* تنها دو تیم این گروه در این هفته و در گلزنی ناکام بودند؛ پرسپولیس گناوه و شهدای بابلسر.
* در این هفته هیچ‌یک از تیم‌ها گلزن دو گله نداشت و ۱۴ گل هفته توسط ۱۴ بازیکن به ثمر رسید.
* برد‌هایی که در نیم‌فصل دوم نصیب نیروی زمینی تهران شده سبب شده تا این تیم با زدن ۳۳ گل عنوان بهترین خط حمله گروه خودش را بعد از ۲۰ بازی در اختیار بگیرد.
* شکست این هفته شهدای بابلسر مقابل شهرداری بندرعباس هرچند با نتیجه یک بر صفر بود، ولی آن‌ها را در مجموع با ۴۰ گل خورده به میانگین ۲ گل خورده در هر بازی رساند.
بهترین تیم: پاس همدان
بهترین مربی: احمد جمشیدیان (پاس همدان)
بهترین بازیکن: عارف رستمی (نیروی زمینی تهران)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی