۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال اروپا روال قرعه‌کشی بازی‌های مراحل پایانی لیگ قهرمانان را تغییر داد.

به گزارش خبرورزشی، طبق اعلام سایت یوفا بر خلاف فصول گذشته که بازی‌های هر یک از مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به صورت جداگانه و پس از پایان بازی‌های مرحله قبل صورت می‌گرفت، در فصل جاری قرعه‌کشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت یکجا انجام می‌شود.
تا کنون صعود ۴ تیم تاتنهام، آژاکس، پورتو و منچستریونایتد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و از میان تیم‌های اتلتیکو مادرید/ یوونتوس، بارسلونا/لیون، بایرن مونیخ/لیورپول و منچسترسیتی/شالکه ۴ تیم دیگر هم صعود خواهند کرد.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه هفته جاری (۲۴ اسفند ماه) برگزار می‌شود، اما یوفا امسال قصد دارد که مسیر صعود به فینال را هم همزمان با قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مشخص کند. همچنین فیفا در همان روز قرعه‌کشی مربوط به تعیین تیم‌های میزبان و میهمان بازی فینال را هم انجام خواهد داد. فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار می‌شود.
در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان، هیچ محدودیتی برای رویارویی تیم‌های صعود کننده وجود نخواهد داشت و نمایندگان یک کشور هم می‌توانند با یکدیگر روبه‌رو شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی