۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراز شادمانی مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از حذف PSG از لیگ قهرمانان اروپا زمینه‌ساز یک درگیری لفظی میان او و هموطنش شد.

به گزارش خبرورزشی، انتشار یک پست در اینستاگرام توسط پاتریس اورا که او را در حال خوشحالی بابت حذف نماینده کشورش پاری‌سن‌ژرمن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط منچستریونایتد در ورزشگاه پارک دو پرنس نشان می‌داد با انتقاداتی برای او همراه شد.
مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد دیداری که منچستری‌ها آن را با نتیجه ۳ بر یک بردند، از نزدیک و در کنار هموطنش پل پوگبا هافبک شیاطین سرخ تماشا کرد. اورا صحنه خوشحالی زایدالوصفش از پیروزی و صعود منچستر با گلزنی رشفورد از روی نقطه پنالتی را به صورت زنده در اینستاگرام پخش کرد، اما این حرکت او به مذاق هم‌تیمی سابقش ژروم روتن خوش نیامد.
بازیکن فرانسوی پیشین پاری‌سن‌ژرمن - کسی که همراه با اورا پاری‌سن‌ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۴ رساند - پس از بازی با انتشار یک پیام ویدئویی در اینستاگرام، اورا را به بی‌احترامی به هواداران PSG متهم کرد و در آن گفت: برو و در رختکن یونایتد خوشحالی کن. لطفاً به مردم حاضر در استادیوم احترام بگذارد. از خوشحالی بالا و پایین نپر و به مردمی که برای تماشای این بازی‌ها پول می‌دهند، بی‌احترامی نکن. لعنت به تو. حق نداشتی این کار را انجام دهی.
اورا، اما در مقابل حمله روتن ساکت ننشست و در دفاع از خود حمله‌ای به هم‌تیمی سابقش انجام داد. او در یک پیام ویدئویی جدید، گفت: به من گفتند که ژروم چیز‌های زشتی درباره من گفته است. باورم نمی‌شد تا اینکه فیلم صحبت‌هایش را به من نشان دادند. ژروم، جزایت این است که در ملاقات بعدی‌مان یک سیلی به صورتت بزنم. این هم یک تهدید بی‌خود نیست. خودت خوب می‌دانی که من و تو سرانجام همدیگر را می‌بینیم. تو همیشه مشکل داشتی. یادم هست یک بار [روزنامه]«اکیپ» به بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن نمره داد و به تو نمره ۵ داد و هم‌تیمی‌هایت ۷ گرفتند. از آن زمان تو مدام احساس اضطراب و پارانویا پیدا کردی. آن موقع زنگ می‌زدی و از خبرنگار اکیپ می‌پرسیدی که چرا به من ۷ ندادی؟ دست از گفتن اراجیف بردار. این‌ها فقط چرند است. مراقب باش، چون در نهایت گذرمان به یکدیگر می‌افتد. من مطمئنم که بالاخره این اتفاق رخ می‌دهد.
اورا سپس دلیل خوشحالی بیش از اندازه‌اش بعد از گل سوم منچستریونایتد را اینگونه توضیح داد: در تمام طول مسابقه، یک آقای کت و شلوار پوش که پشت سر من و پل نشسته بود، فریاد زد «اینجا پاریس است» و مدام هم به من نگاه می‌کرد. من هیچ چیزی به او نگفتم تا اینکه بازی تمام شد و آن وقت یک ویدئو ضبط کردم که در آن من و پل داشتیم فریاد می‌زدیم «اینجا منچستر است» و اینگونه حرکت او را تلافی کردیم. رسانه‌های فرانسه فکر می‌کنند که من به خاطر خوشحالی از ناکامی PSG دشمن کشور هستم؟ نکند اعتراض جلیقه زرد‌ها هم تقصیر من است؟ حتماً‌حذف پاری‌سن‌ژرمن هم تقصیر من است؟ آن‌ها بیش از اندازه روی شادی من زوم کردند، اما برای من مهم نیست.
پیروزی ۳ بر یک منچستریونایتد در پارک دو پرنس این تیم را به اولین تیم در تاریخ رقابت‌های اروپایی تبدیل کرد که با وجود شکست خانگی در بازی رفت یک مرحله حذفی در نهایت به مرحله بعدی صعود می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی