نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال- العین؛ مصافی با خاطرات تلخ برای هواداران استقلال است که خیلی‌هایشان فصل قبل با قرار گرفتن همین تیم در گروه استقلال خود را برای انتقام گیری از این تیم اماراتی آماده کردند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال فصل قبل در مصاف با العین دو بازی رفت و برگشت را ۲-۲ و یک- یک کرد تا باز هم نتواند داغ شکست ۶- یک در شهر العین را سرد کند. آذرماه سال جاری وقتی بار دیگر گوی قرعه‌کشی اسامی دو تیم استقلال و العین را در یک سبد قرار داد طرفداران استقلال نگرانی‌هایی بابت ایستادن رودرروی این تیم داشتند. تیم شفر در پاییز امسال هرگز شباهتی به تیمی که فصل قبل را به پایان برده بود نداشت. تیمی خالی از تیام، جپاروف، ابراهیمی، حسینی (مجید) و نورافکن، تیمی نبود که هوادار استقلال دلش بخواهد با آن به مصاف العین برود، اما شرایط در نیم‌فصل تغییر کرد و نور امید برای شکست دادن العین به چشم‌شان خورد.
خارجی‌ها قوت قلب هواداران
پیروزی‌های هفته‌های آخر استقلال در دور رفت و شروع توفانی دور برگشت با برد‌های پرگل دل استقلالی‌جماعت را قرص کرد. فوتبال چشم‌نواز همراه با گلزنی آیاندا پاتوسی، ماه‌های صبوری برای گلزنی الحاجی گرو و نیومایر را از یاد‌ها برد. درخشش گادوین منشا در خط هافبک و حمله استقلال باعث شد این تیم قبراق‌تر از قبل به دیدار حریفانش برود. اسماعیل گونسالوس هم که با چند دقیقه بازی برای استقلال ۲ گل زد این امیدواری‌ها را بیشتر کرد ولی این پایان امیدواری‌های هواداران نبود.
باخت به الدحیل و دوباره ترس
بازگشت داریوش شجاعیان، محسن کریمی، روی فرم آمدن اللهیار صیادمنش و اتفاقات اینچنینی این تصور را به‌وجود آورد استقلال در آسیا درخششی مشابه با فصل قبل (۲۰۱۸) خواهد داشت، اما باخت به الدحیل آن‌هم با ۳ گل ته دل همه را خالی کرد! این هفته العین در حالی به تهران می‌آید که در بازی قبل در خانه مغلوب الهلال قدرتمند شده و تفکری مشابه با استقلال برای کسب امتیاز دارد.
فرصت ۸۰ هزار نفری
این فرصت برای استقلال مهیاست با حمایت ۷۰، ۸۰ هزار طرفدارش در خانه بازی دوم را با برد ۳ امتیازی پشت‌سر گذاشته و به نوعی شکست ۳- صفر به الدحیل را تلافی کند. از سویی فرصتی هم برای تلافی باخت ۶- یک به العین مهیاست تا کاری که سال گذشته موفق به انجامش نشد را این بار انجام بدهد.
زلزله زیر صندلی شفر
وینفرد شفر که فصل قبل استقلال را در جام‌حذفی به عنوان قهرمانی رساند امسال از گردونه همان رقابت‌ها کنار رفته و در لیگ برتر پایین‌تر از پرسپولیس است و با فشردگی امتیازات صدرجدولی‌ها کاری دشوار برای رساندن خود به صدر دارد. چه بسا با لغزشی کوچک سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را نیز از دست بدهد! با این تفاسیر لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند محلی برای ابراز وجود برای سرمربی‌ای باشد که به گفته خودش پاییز سال جاری درون باشگاه برایش جانشین هم تعیین کرده بودند.
شکست العین التیام زخم‌هاست
بازی سه‌شنبه با العین هم حیاتی است هم حیثیتی. «حیاتی» برای کسب امتیازات لازم برای صعود به دور بعد، بقا در لیگ قهرمانان و دریافت پول صعود به دور بعد برای پرداخت طلب خارجی‌های استقلال و... البته «حیثیتی» با توجه به شکستی که استقلال دو سال پیش تجربه کرد! خوردن ۶ گل و صدای گزارشگر عربی با فریاد «بای بای استقلال» هنوز در گوشی همراه خیلی از استقلالی هاست و می‌توان با یک برد خوب تا حد زیادی زخم مانده بر دل طرفداران را التیام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی