نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره دلیل تأخیر در پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی، نشست خبری سانتیاگو سولاری پیش از بازی فردا شب رئال مادرید مقابل وایادولید در هفته بیست و هفتم لالیگا، امروز (شنبه) با دو ساعت تأخیر آغاز شد که این مسئله سبب ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال برکناری این مرد آرژانتینی از سرمربیگری کهکشانی‌ها شد.
او که تیمش هفته گذشته شانش قهرمانی در سه جام را از دست داد، در پاسخ به سؤالی درباره دلیل تأخیرش، به ابراز تأسف پرداخت و گفت: تأخیرم هزار دلیل داشت. ما مشغول کار بودیم.
سولاری در پاسخ به این سؤال که دلیل فراز و نشیب‌های رئال مادرید در دوران مربیگری او در این تیم چه بوده است، عنوان کرد: اکثر بازیکنان تا الان در حد انتظار ما ظاهر شدند و آن‌هایی که هم اینطور نبوده‌اند، صحبت‌های مرا شنیده‌اند.
سرمربی آرژانتینی رئال مادرید درباره آینده‌اش و امکان برکناری وی به دلیل ناکامی‌های اخیر این تیم هم عنوان کرد: این وظیفه من نیست که عملکردم را ارزیابی کنم. من سرمربی‌ام و مانند دیگر اعضای تیم می‌خواهم بهترین عملکردم را ارائه کنم. الان زمان مناسبی برای حرف زدن درباره آینده من نیست. هدف ما تمرکز روی بازی بعدی است. من چاره‌ای ندارم جز اینکه ارزیابی‌هایی که درباره عملکردم صورت می‌گیرد را بپذیرم، به کارم ادامه دهم و تمام تلاشم را بکنم. این همان کاری بوده که از بدو ورودم هم انجام داده‌ام.
با وجود گذشت مدتی طولانی از آغاز اختلافات ایسکو و سولاری، هیچ نشانه‌ای از بهبود روابط میان این دو نفر دیده نمی‌شود. سولاری در پاسخ به سؤالی دیگر درباره هافبک اسپانیایی تیمش گفت: مسائل انضباطی را ما در داخل تیم حل می‌کنیم. برای بازی کردن در تیم، اما شما اول باید از نظر فیزیکی شرایط مناسبی داشته باید و بعد آن را حفظ کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی