۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باواریایی‌ها با یک برد قاطع صدرنشین بوندس‌لیگا شدند و دورتموند با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

بایرن، صدر جدول را از دورتموند گرفت
به گزارش خبرورزشی، در دومین شب از هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگای آلمان، امشب چهار دیدار انجام شد که در مهمترین آن‌ها تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند مقابل مهمانان خود پیروز شد.
بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرِنا با نتیجه ۶ بر صفر از سد ولفسبورگ گذشت که در این بازی سرژ نبری در دقیقه ۳۴، روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق ۳۷ و ۸۵ خامس رودریگس در دقیقه ۵۲، توماس مولر در دقیقه ۷۶ و یاشوا کیمیش در دقیقه ۸۲ گلزنی کردند. (خلاصه این دیدار را اینجا تماشا کنید)
بایرن، صدر جدول را از دورتموند گرفت
دورتموند صدرنشین هم در خانه با نتیجه ۳ بر یک مقابل اشتوتگارت پیروز شد. در این بازی تیم زردپوش منطقه روهر با گلزنی مارکو رویس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۲ پیش افتاد، اما در دقیقه ۷۱ دروازه‌اش توسط مارک کمپف باز شد. با این حال پاکو آلکاسر در دقیقه ۸۴ گل دوم دورتموند را به ثمر رساند. در نهایت هم گل کریستین پولیشیچ در دقیقه وم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، خیال زردپوشان را از بابت کسب ۳ امتیاز آسوده کرد.
با وجود پیروزی دو تیم و برابر ماندن آن‌ها در امتیاز ۵۷، بایرن مونیخ به خاطر بهتر شدن تفاضل گلش نسبت به دورتموند (۳۵ به ۳۳) باواریایی‌ها موفق شدند صدر جدول را از چنگ رقیب دیرینه خود درآورند.
بایرن، صدر جدول را از دورتموند گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی