۰
یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون امور بانوان ذوب‌آهن گفت: پس از اعلام هیأت مدیره باشگاه مبنی بر نبودن منابع مالی برای اعزام و شرکت در رقابت‌ها، تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این تیم اعزام مسابقات شود، اما نهایتا سیاست باشگاه بر این شد که تیم اعزام نشود.

عدم توان مالی دلیل انصراف تیم والیبال از مسابقات آسیایی

به گزارش خبرورزشی، معصومه نصیری پیرامون انصراف تیم والیبال بانوان باشگاه ذوب‌آهن از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: پس از جلسات متعدد با هیأت مدیره باشگاه انصراف کتبی خود را تقدیم فدراسیون کرده‌ایم.

معاون امور ورزش بانوان ذوب‌آهن ادامه داد: پس از اعلام هیأت مدیره باشگاه مبنی بر نبودن منابع مالی برای اعزام و شرکت در رقابت‌ها تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این تیم اعزام مسابقات شود، اما متأسفانه سیاست باشگاه بر این شد که تیم اعزام نشود. باشگاه اعلام کرده است که بودجه‌ای در سال جاری جهت اعزام تیم والیبال برای مسابقات آسیایی در نظر نگرفته بوده و مبلغی در ردیف بودجه باشگاه برای والیبال آسیایی وجود ندارد؛ با این وجود امیدوارم نماینده بعدی که از سوی فدراسیون معرفی خواهد شد بتواند به خوبی در مسابقات ظاهر شود و نمایش خوبی را از خود نشان دهند.

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان کشور جواز حضور در مسابقات آسیایی را از آن خود کرد؛ پس از انصراف تیم ذوب‌آهن فدراسیون پس از رایزنی با دو باشگاه پیکان و نامی‌نو نماینده بعدی ایران را برای حضور در رقابت‌های آسیایی معرفی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی