۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ابلاغ مدیرعامل استقلال را چه کسی می‌دهد و ابلاغ مدیرعامل پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟ میکروفن‌هایتان را آنجا ببرید.

به گزارش  خبرورزشی ، هوشنگ نصیرزاده در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و در خصوص مالکیت واحد این باشگاه و باشگاه تراکتورسازی گفت: ما دو ساختار مجزا و دو شناسه ملی مجزا داریم. همین موضوع برای باشگاه داماش هم بود، فیفا به آن‌ها نامه می‌فرستاد و آن‌ها به فیفا اعلام کردند که ساختار مجزا دارند و فیفا هم قبول کرد. شما این دانش را الان به دست نیاورده‌اید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۴۰ سال است یک مالک دارد، پیکان، سایپا و ذوب‌آهن همین طور است.
نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مالک استقلال و پرسپولیس هم امروز یک شال می‌اندازد و فردا یک شال دیگر، گفت: شما دو تومانی را رها کرده‌اید و دو ریالی را گرفته‌اید. این ویژگی در جا‌های دیگر هم هست، میکروفن‌هایتان را به جا‌های دیگر ببرید. ما زمانی بر سر همین موضوع با دستور مقامات بالا وحید امیری را به صورت رایگان از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران دادیم. شما هم مانند ما بخش خصوصی هستید. آن‌ها تخلف‌شان زودتر است. ۴۰ ساله است و برای ما شاید ۴ ماه. اطلاعات‌تان را کامل‌تر کنید. وقتی محل تغذیه یکی باشد چرا تا به حال نرفته‌اید بگویید. چرا موضوع استقلال و پرسپولیس را نگفته‌اید.
وی در خصوص اسپانسر‌های دو باشگاه گفت: اسپانسر‌ها به خاطر مسائل تبانی نباید مشابه باشند، من از شما سؤال می‌پرسم ابلاغ مدیرعامل استقلال را چه کسی می‌دهد و ابلاغ مدیرعامل پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟ میکروفن‌هایتان را آنجا ببرید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی