نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی حرفه ‏ای، پاسخ اعتراض پرسپولیس را داد.

به گزارش  خبرورزشی ، مدیران باشگاه پرسپولیس در اعتراض به اشتباهات داوری دیدار با پاختاکتور به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتند و در ادامه، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این نامه به باشگاه پرسپولیس ارسال شد.
این اتفاق، حرفه‏ ای‏ ترین شکل از مناسبات اداری بین یک باشگاه فوتبال و یک ارگان مهم مدیریتی است. اتفاقی که می‎تواند از اشتباهات آتی جلوگیری کرده و حساسیت بیشتری از سوی ارگان‏ های مدیریتی برای بازی‏ های فوتبال ایجاد کند.
به کلیت ماجرا که نگاه کنید، می‏ بینید موضوع بسیار ساده است. باشگاه شاکی از داوری با مستنداتی که در اختیار داشت، به مسئولان برگزاری تورنمنت لیگ قهرمانان اعتراض کرده و آن‌ها نیز به باشگاه اطمینان داده‏اند که همه چیز را رصد می‏ کنند.
همین موضوع ساده، اما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رخ نمی ‏دهد. اشتباهات گا‌ها فاجعه‏ بار داوری در فوتبال کشورمان رقم می ‏خورد که هر آدم عاقلی را عاصی و عصبانی می ‏کند. مربیان و بازیکنان که با احکام کمیته انضباطی و اخلاق، هرگز حق اعتراض ندارند. باشگاه‏ ها هم اگر اعتراضی دارند، باید به صورت مکتوب به فدراسیون ارسال کنند، اما در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ هیچ! از سوی فدراسیون یا سازمان لیگ، هیچ پاسخی به دست‎شان نمی‎رسد که دل‎گرمی بوده و نشانی از تغییر شرایط یا برخورد با داوران پراشتباه داشته باشد.
فراموش نکنید که کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از ضعیف‏ترین کنفدراسیون‎های تحت مدیریت فیفا است، اما فدراسیون فوتبال کشورمان نمی ‏تواند همین اتفاقات ساده مدیریتی را نیز از کنفدراسیون فوتبال آسیا بیاموزد و با دادن پاسخ‏ های منطقی و امیدوارکننده، دل مدیران باشگاه و مربیان تیم ‏ها را نسبت به آینده گرم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی