۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چه زمان جلو می رود، گزینه های واقعی یا توهم آمیز سرمربیگری تیم ملی ایران، تیم های جدیدی در دنیای فوتبال پیدا می کنند!

چهره های مشهوری که از لیست سرمربیگری تیم ملی ایران خط خوردند!

به گزارش  خبرورزشی، با درستی یا نادرستی این خبر کاری نداریم اما هر چه هست این که به گوش شما هم حتما خورده بود که مربیانی مانند زیدان، مورینیو و گواردیولا برای حضور در تیم ملی ایران در نظر گرفته شده اند و حتی تاکید هم شد که خبرهای خوبی در راه است.
منظور نویسنده لابد این بود که پس از کی روش، خیلی به دلمان بد راه ندهیم؛ چرا که مربیان بزرگ دنیا برای حضور در تیم ملی ما صف کشیده اند و فقط منتظر یک پیشنهاد هستند!
در هر حال دیروز شنیده شد گواردیولا که همچنان با من سیتی قرارداد دارد برای مربیگری در یوونتوس مذاکراتی با سران این باشگاه داشته است! پس گواردیولا خیلی مفت از دستمان پرید.
امروز هم گفته شد که سران باشگاه رئال در مذاکراتی تقریبا مثبت با مورینیو دارند به جمع بندی هایی می رسند. اگر این اتفاق رخ بدهد گزینه بعدی دوستان هم پرپر شد...
با کنار رفتن مورینیو و گواردیولا از جمع کاندیداها اما باید بگوییم فقط یک عدد زین الدین زیدان باقی مانده؛ این عزیز را خیلی سفت و دو دستی بچسبید تا تیم های دیگر با او قرارداد امضا نکنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی