نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور زین‌الدین زیدان در رئال‌مادرید ستاره‌های بیشتری به حضور در جمع کهکشانی‌ها ترغیب خواهند شد.

به گزارش  خبرورزشی، پس از اینکه باشگاه رئال مادرید شب گذشته (دوشنبه) به همکاری با سانتیاگو سولاری پایان داد و به طور رسمی زین‌الدین زیدان را به عنوان جانشین این سرمربی آرژانتینی معرفی کرد، اکنون رایزنی رسانه‌های مختلف در خصوص خریدهای احتمالی این سرمربی فرانسوی آغاز شده است. گفته می‌شود زیدان با شرط تسلط داشتن بر امور نقل‌وانتقالات پذیرفته تا بار دیگر هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد.

نشریه «آس» در این راستا خبر داد باشگاه رئال مادرید قصد دارد دوران کهکشانی خود را در پایان این فصل تکرار کند و بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کند. طبق این گزارش سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول در لیست زیزو قرار دارد و حتی پیش از ترک رئال مادرید در پایان فصل گذشته به فکر جذب او بوده است.

هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام دیگر ستاره لیگ برتری است که زیدان نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند است، هرچند قیمت 250 میلیون یورویی که باشگاه تاتنهام روی او گذاشته ممکن است رئال مادرید را از این خرید منصرف کند.

بازیکن دیگری که او را محتمل‌ترین خرید پیش‌روی رئالی‌ها می‌دانند، ادن آزار هافبک بلژیکی کهکشانی‌ها است، هرچند شاید ممنوعیت باشگاه چلسی از خرید بازیکن جدید که از سوی فیفا اعمال شده، گره در این انتقال به وجود بیاورد. آزار تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد.

پل پوگبا یکی از دیگر از اهداف رئال مادرید در نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود. گفته می‌شود این هافبک فرانسوی نسبت به کار با زین‌الدین زیدان علاقه‌مند است. پوگبا ارزشی معادل 150 میلیون یورو دارد.

کیلیان امباپه و نیمار، ستاره‌های فرانسوی و برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از دیگر گزینه‌هایی مدنظر رئال مادرید برای تقویت خط حمله‌اش است. از آنجایی که امباپه هفته گذشته در گفت‌وگو با برنامه «تله فوت» گفته بود که در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند، احتمال جذب او خیلی ضعیف‌تر است.

درباره نیمار هم شایعات زیادی وجود دارد که ستاره پیشین بارسلونا ممکن است به رئال مادرید ملحق شود، اما «آس» مدعی شد که ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در لیست خرید زیدان نیست و این سرمربی فرانسوی علاقه‌ای به جذب او ندارد.

در نهایت نام میلیتائو، مدافع برزیلی پورتو در لیست رئالی‌ها است، بازیکنی که بند فسخ 50 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی