۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم استقلال گفت: تیم‌های سعودی داور‌ بازی ها را راحت عوض می‌کنند، اما ما فقط گوش به فرمان هستیم.

رحمتی: فدراسیون مسئله‌اش را با AFC حل کند
به گزارش خبرورزشی، مهدی رحمتی پس از تساوی استقلال مقابل العین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول به خاطر پرس تیم العین دچار سردرگمی بودیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم پنج شانس صددرصد گل داشتیم. یکی از گل‌های صحیح ما را آفساید گرفتند. ما مستحق برد بودیم و تیم‌مان خوب بازی کرد.
رحمتی در خصوص ضرر نماینده‌های ایرانی از داوری مسابقات گفت: باید فدراسیون مسئله‌اش را با AFC حل کند، باید زورمان در آنجا بیشتر شود می‌دانیم تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را راحت عوض می‌کنند، اما ما فقط گوش به فرمان هستیم.
وی در ادامه گفت: فشردگی بازی‌ها به نمایندگان ایران فشار می‌آورد. دو بازیکن ما مصدوم شده است و تعویض اجباری داشتیم. سه روز دیگر بازی حساسی در لیگ داریم. شانس خیلی خوبی در لیگ داریم از هواداران می‌خواهم از استقلال حمایت کنند. گروه ما سخت است، اما دیدید که امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم. امیدواریم هواداران حمایت کنند تا خواسته قلبی آن‌ها را برآورده کنیم.
کاپیتان تیم استقلال در مورد اینکه حتی پس از تساوی تماشاگران تیم را تشویق کردند، گفت: آن‌ها لطف دارند. دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. هوادار واقعی استقلال می‌فهمد فوتبال یعنی چه، ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی