نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تیم خوبی داریم اما در چند بازی اخیر دچار بدشانسی شده ایم.

به گزارش خبرورزشی، میرهانی هاشمی مدافع میانی و کاپیتان باتجربه تیم فوتبال گل ریحان که یکی از ستاره های سرخ و طلایی پوشان به حساب می‌آید، در خصوص شرایط اخیر این تیم گفت: من فکر می کنم تا این لحظه عملکرد بسیار خوبی داشتیم و تیم‌های مقابل مان را به خوبی تحت تاثیر قرار داده ایم. در دیدارهای گذشته ثابت کردیم گل ریحان تیمی در حد مدعیان صعود به لیگ برتر است و اهداف بزرگی را دنبال می کند. ولی با این حال مهم ترین مشکل ما بدشانسی است که در برخی بازی‌ها گریبان گیرمان می شود.
وی ادامه داد: در هر بازی فرصت های ایده آلی می سازیم که نشان می‌دهد در موقعیت سازی و طراحی حمله، جزو تیم‌های باکیفیت لیگ یک هستیم. با این حال در برخی بازی ها، بدشانسی می آوریم وگرنه تیم خوب و بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم.
هاشمی همچنین در مورد وضعیت خودش گفت: در آخرین دقایق نیمه نخست بازی هفته گذشته از ناحیه ساق و مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم کار را ادامه بدهم اما با این حال شرایط بهتری در روز های گذشته داشتم و تلاش می کنم در بهترین شرایط ممکن به بازی با ملوان برسم. باید از کادر پزشکی و کادر فنی و سایر اعضای تیم نیز تشکر کنم که در این شرایط به من کمک کردند تا بتوانم خودم با وجود مصدومیت، تمرینات را ادامه دهم.
کاپیتان گل ریحان البرز در مورد دیدار با ملوان گفت: نه تنها بازی با ملوان بلکه تمام دیدار های ما سخت است و به آن به چشم یک فینال نگاه می کنیم اما بازی با ملوان به خاطر شرایط جدولی حساس تر از گذشته شده و باید تلاش کنیم بهترین امتیاز را در این بازی به دست بیاوریم. ما همیشه بازی های با کیفیتی را نشان می دهیم اما انشالله در بازی با ملوان خوش شانسی هم نصیب مان شود و بتوانیم از فرصت های مان بهترین استفاده را ببریم تا یک گام دیگر به سمت صعود پیش برویم. قولی که می توانم از طرف خودم و تمام بازیکنان به هواداران تیم گل ریحان در استان البرز بدهم این است که با تمام توان برای کسب این سه امتیاز می جنگیم.

هاشمی در نهایت گفت: می‌خواهم تشکری از مدیران باشگاه داشته باشم که در این مدت هوای تیم و بچه‌ها را داشتند. ما هیچ کم و کسری نداشتیم و قبل از بازی حساس مقابل ملوان وارد یک اردو شدیم. در شرایط اقتصادی کنونی ایجاد چنین وضعیتی برای همه ما ایده‌آل به حساب می آید و این نشان می دهد گل ریحان یک باشگاه حرفه‌ای است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی