۰
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درک می‌کنم که برای رئال مادرید تحمل کریستیانو سخت شده بود و اینکه کریستاینو دیر یا زود بالاخره برنابئو را ترک می‌کرد، اما قیمت او ۱۰۰ میلیون یورو نبود، او ۱۰۰۰ میلیون یورو می‌ارزید.

خبرورزشی/ خسوس سانچس – مارکا:  بله، احمقانه است که بخواهیم آن را انکار کنیم. ۹ سال پر‌فراز و نشیب بود. روابط خراب شد، چون حتی صبورترین پدر‌ها نیز بالاخره از دست لوس‌بازی بچه‌شان کلافه می‌شوند. حرف‌هایی که بعد از فینال کیف زده شد، نشانه واضحی بود از اینکه نقطه بازگشتی وجود ندارد. کریستیانو رونالدو اشتباه کرد که قبل از کسب سیزدهمین جام همراه رئال مادرید از تمایلش برای جدایی از رئال حرف زد، اما بعد از آن همه تنش، ماندن در مادرید تقریباً غیرممکن بود.
اما اشتباه بزرگتر از رئال مادرید سر زد. رئال هیچ‌وقت نباید اجازه جدایی را به چنین بازیکنی می‌داد. او هنوز قرارداد داشت؛ برترین گلزن تاریخ باشگاه و یکی از عوامل اصلی چهار قهرمانی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا. رئال در ازای ۱۰۰ میلیون یورو، اسطوره‌اش را فروخت، آن هم فقط به خاطر میل و اراده فلورنتینو پرس، چون او نمی‌توانست دیگر کریس را تحمل کند. حالا، اما مشخص می‌شود که رونالدو قیمت ندارد. یک اشتباه تاریخی از رئال مادرید.
صحبت از توانایی‌های رونالدو فقط به همین سه گلی به اتلتیکو مادرید زد و این تیم را از لیگ قهرمانان حذف کرد، مربوط نمی‌شود. او کسی است که در حالی که بازی رفت را ۲-صفر در ورزشگاه واندا به اتلتیکو باخته‌اند، زمان ترک ورزشگاه مطمئن بود که یوونتوس می‌تواند آن نتیجه را جبران کند. او این حس را از همان سوت پایان بازی رفت به هم‌تیمی‌هایش درون تونل ورزشگاه القا کرد و تا بازی برگشت و وورد به زمین چمن آلیانز تورین نیز این روحیه را حفظ کرد. کریس بازیکنی است که در موقعیت‌های سخت و بازی‌های بزرگ، پنهان نمی‌شود، بلکه تلاشش را هزار برابر می‌کند و حتی ریسک مصدوم شدن خودش را نیز به جان می‌خرد. کریستیانو حریف را می‌ترساند و قدرتش را به آن‌ها تحمیل می‌کند. او یک رهبر بی‌نظیر است، یک هیولای اهل رقابت و یک گلزن بی‌نظیر. او تعیین کننده‌ترین بازیکن در سخت‌ترین مسابقات باشگاهی فوتبال جهان یعنی لیگ قهرمانان اروپاست. کریستیانو روح رئال مادرید بود، اما قدر او را ندانستند و حالا او تبدیل به روح یوونتوس شده است.
درک می‌کنم که برای رئال مادرید تحمل کریستیانو سخت شده بود و اینکه کریستاینو دیر یا زود بالاخره برنابئو را ترک می‌کرد، اما قیمت او ۱۰۰ میلیون یورو نبود، او ۱۰۰۰ میلیون یورو می‌ارزید، اما رئال مادرید می‌خواست او را از دست بدهد، آن هم به بدترین شکل ممکن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی